کد خبر: ۶۹۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رییس هیئت بازرسی و پاسخگویی سازمان دامپزشکی کشور در جلسه آموزشی مدیران ستادی و شهرستانی دامپزشکی مازندران اظهار داشت: سعی بر این است صداقت و عدالت را در بازرسی رعایت کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مودودی» معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور در جمع مدیران دامپزشکی مازندران تصریح کرد: دکتر آقامیری رییس سازمان دامپزشکی کشور، شرط صداقت و عدالت را در تنظیم گزارشات بازرسی مورد تاکید دارند و ما تلاش می کنیم‌ تا در بازرسی ها از ادارات کل تاکیدات ایشان را مد نظر قرار دهیم.

رییس هیئت اعزامی بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور در خصوص برگزاری دوره آموزشی آشنایی با حقوق اداری گفت: برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با ضوابط، قوانین، مقررات و مسائل حقوقی برای کارکنان دولت در جهت صیانت و حفاظت از آبرو و حیثیت حرفه ای کارکنان در انجام امورات محوله اداری است.

گفتنی است این دوره آموزشی توسط دکتر مهریزی مدیر گروه بازرسی و شکایات سازمان دامپزشکی کشور تدریس شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
United States of America
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
4
اقای دکتر مودودی عزیز، تخلفات که به صورت علنی هست ما گزارش میکنیم شما ............ مدارک می خواهید! خواهشا حضوری که تشریف اوردید تنها اداره کل ........... تو اتاق معاونین و مدیر کل نشینید برید کشتارگاه ها، کارخانه ها و ادارات شهرستانها تشریف بیارید
نظر شما
ادامه