کد خبر: ۷۰۰۴
حکیم مهر - استانداری اردبیل برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی از محل سهمیه استخدامی شماره2135/90/220 مورخ 05/02/1390 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و از محل مجوز شماره 27280/6/17 مورخ 26/5/90 معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری از افراد واجد شرایط (بومی صد در صد شهرستان مورد تقاضا و در صورت نداشتن افراد واجد شرایط، بومی شهرستان مجاور و بومی استان) تعداد 37 نفر از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، و گزینش بصورت پیمانی بشرح ذیل استخدام می نماید.

ف

عنوان رشته شغلی

شرایط احراز و رشته تحصیلی

تعداد مورد نیاز

جنسیت

محل جغرافیایی خدمت

مرد

زن

اداره کل دامپزشکی

20

کاردان دامپزشکی

فوق دیپلم دامپزشکی

1

*

 

خلخال

21

کارشناس آزمایشگاه

لیسانس علوم آزمایشگاهی دامپزشکی

1

*

*

گرمی

22

کاردان دامپزشکی

فوق دیپلم دامپزشکی

1

*

 

کوثر


شرایط عمومی استخدام
- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان)
- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.
- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایردستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

شرایط اختصاصی استخدام
- داشتن حداقل سن 20 سال تمام و حداکثر سن 40سال تمام تا آخرین روز مهلت ثبت نام .
تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :
لف ) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ31/6/1359 لغایت 29/5/1367 ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند . به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقود الاثر ها، جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به کار نمی باشند. شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان 5 سال
ج ) فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان (50 درصد و بالاتر ) و فرزندان آزادگانی که حداقل دارای پنج سال سابقه اسارت دارند، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ 22/11/57 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز :
ثبت نام بصورت الکترونیکی از طریق سایت www.ostan-ar.ir شرح ذیل انجام می گیرد:
مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی (الکترونیکی::
الف) تکمیل برگ درخواست شغل مندرج در سایت (با دقت تکمیل گردد)
ب)ورود شماره فیش و نام بانک واریزی
تبصره: واریز مبلغ 50000 (پنجاه هزار ریال) به حساب شماره 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمون عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام (ایثارگران 50 درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند).
ج) ارسال فایل حاوی یک قطعه عکس 4*3 جدید تمام رخ

مدارک مورد نیاز پس از قبولی در مرحله اول امتحان استخدامی:
داوطلبان قبول شده در مرحله اول آزمون استخدامی موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی استانداری به کارگزینی دستگاه مورد تقاضا(حسب مورد) حضورا" ارائه و رسید دریافت نمایند. دستگاه موظف است تصاویر کلیه مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نماید.
تبصره: قبل از صدور حکم استخدامی ، اصالت مدرک تحصیلی و یا سایر مدارک مربوطه از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
- اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی
- اصل به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر (
- اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان ) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از آخرین مهلت ثبت نام در آزمون باشد.
- اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 50000 ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران بعنوان حق شرکت در آزمونهای تخصصی و عمومی داوطلبان استخدام
- دو قطعه عکس 4*3 جدید ، تمام رخ ، پشت نویسی شده
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری ، معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط .
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن
- اصل به همراه تصویر مدارک مربوط به سنوات خدمت در همان دستگاه اجرایی
- اصل به همراه تصویر مدارک مربوط به سوابق خدمت برای شاغلین قراردادی وشرکتی بومی

نحوه ارسال مدارک ثبت نام مقدماتی و مهلت ثبت نام
متقاضیان واجد شرایط بایستی از روز سه شنبه مورخ 19/07/1390 تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 04/08/1390 جهت ثبت نام مقدماتی به آدرس سایتwww.ostan-ar.ir مراجعه نموده و ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.
لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یکبار ثبت نام و تنها یک رشته شغلی و محل جغرافیایی خدمت را دارد ودر صورت هرگونه اشتباه در ثبت اطلاعات ، امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه ملاک عمل می باشد. ضمنا" ثبت نام بصورت ناقص و یا به هر نحو غیر از ثبت نام از طریق وب سایت فوق مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
زمان و نحوه توزیع کارت
داوطلبان باید با استفاده از کد رهگیری که پس از ثبت نام در سایت آزمون استخدامی دریافت نموده اند از روز شنبه مورخ 28/08/1390 لغایت روز سه شنبه مورخ 02/09/1390 به سایت مورد اشاره مراجعه و کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون (شامل زمان و مکان برگزاری آزمون) را دریافت نمایند.لازم به ذکر است کارت ورود به جلسه به هیچ عنوان در محل استانداری و یا دستگاه های استانی توزیع نمی گردد.
مواد آزمون عبارتند از :
الف) آزمون توانمندیهای عمومی شامل 1- زبان و ادبیات فارسی 2- زبان انگلیسی عمومی 3- ریاضی و آمار و مقدماتی 4- فن آوری اطلاعات 5- معارف اسلامی6 - اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی که به تعداد (100) سوال چهار گزینه ای طراحی خواهد شد
تبصره : اقلیت های دینی از پاسخگویی به سئوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع میشود.
ب) آزمون تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب میباشد .

تذکرات:
1 -صد در صد استخدام از محل سهمیه استخدامی مندرج در آگهی استخدام به داوطلبان بومی اختصاص دارد. بدیهی است افراد غیر بومی نباید درآزمون شرکت نمایند. شرایط بومی بودن براساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور بوده و قابل تغییرنمی باشد.
تبصره : بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی ( شهرستان مورد تقاضا )مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل دومقطع از مقاطع تحصیلی ابتدائی ،

نظر شما
ادامه