کد خبر: ۷۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
با توجه به پیگیرهای انجام شده از سوی دانشگاه مازندران و مسئولان شهرستان آمل، این مصوبه دور اول سفر رییس جمهور در30 تیر 88 از سوی شورای گسترش آموزش عالی مورد موافقت قطعی قرار گرفت که امسال از طریق آزمون سراسری در مقطع کارشناسی رشته‌های بازرسی گوشت و بهداشت مواد غذایی دانشجو پذیرفته است...
kenarweblogjadid

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، دانشکده دامپزشکی دانشگاه مازندران به عنوان اولین دانشکده دولتی دامپزشکی شمال کشور در شهرستان آمل افتتاح شد.

 در مراسم افتتاحیه دانشکده، مهندس جواد قناعت معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با ابراز خرسندی از راه اندازی این واحد دانشگاهی در شهرستان آمل، گفت: تاسیس دانشکده دامپزشکی در رده مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان مازندران است که با پیگیریهای مجدانه مسئولان دانشگاه مازندران و مسئولان شهرستان آمل محقق شد.

وی با اذعان به اینکه توسعه دانشگاهها در کشور از جمله تاکیدات دولت نهم بوده است، تصریح کرد: این نگاه در دولت دهم نیز ادامه خواهد یافت.

دکتر علیزاده افروزی رییس دانشگاه مازندران نیز تاسیس دانشکده دامپزشکی را از راهکارهای توسعه استان برشمرد و گفت: شهرستان آمل با پیشینه قوی و غنی علمی و فرهنگی ظرفیت تاسیس دانشگاه دولتی را از سالها پیش داشته است.

رئیس دانشگاه ابراز امیدواری کرد این واحد دانشگاهی نو پا، با پرورش متخصصانی آگاه و متعهد زمینه ساز رشد و بالندگی بیش از پیش استان و کشور شود.

همچنین یوسفیان نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در بیاناتی ضمن تقدیر از توجه دولت نسبت به توسعه آموزش عالی در کشور گفت: امیدوارم با وجود بلند نظری دولت نسبت به توسعه علمی و تحقیقاتی بزودی شاهد ارتقاء این واحد دانشگاهی به دانشگاه باشیم.

وی در خصوص زمین اختصاص یافته برای احداث بنای این مرکز آموزش عالی گفت: از سوی خانواده تفضلی 17هزار متر مربع زمین برای این امر در مرکز شهرستان آمل اهدا شده است که پس از حل و فصل ادعای یک شخص حقیقی در حال حاضر این زمین آزاد سازی شده است .

اکبریان فرماندار آمل نیز از همراهی کلیه واحدهای دانشگاهی اعم از دانشگاه غیرانتفاعی شمال و آزاد آیت الله آملی و موسسه تحقیقاتی پاستور آمل تشکر و خاطر نشان کرد: این شهرستان برای توسعه دانشکده دامپزشکی از هر نظر آمادگی کامل دارد.

وی همچنین از اختصاص 6 هکتار زمین در خارج از شهرستان آمل برای احداث دانشکده دامپزشکی خبر داد و گفت: با تامین بودجه عمرانی بزودی می‌توان عملیات ساخت را آغاز کرد.

دکتر اکبر حاجی زاده سرپرست دانشکده دامپزشکی نیز در خصوص روند کسب مجوز تاسیس دانشکده اظهار داشت : با توجه به پیگیرهای انجام شده از سوی دانشگاه مازندران و مسئولان شهرستان آمل، این مصوبه دور اول سفر رییس جمهور در30 تیر 88 از سوی شورای گسترش آموزش عالی مورد موافقت قطعی قرار گرفت که امسال از طریق آزمون سراسری در مقطع کارشناسی رشته‌های بازرسی گوشت و بهداشت مواد غذایی دانشجو پذیرفته است.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلچين
|
-
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۰۶
0
0
باسلام.تا كي ميخواهيم چشممان را رو به حقايق ببنديم و كور كورانه تبريك بگوييم. تاسيس دانشكده اصلا نشانگر پيشرفت جامعه ي كه بيكاري در آن غوغا كرده فايده اي ندارد بلكه يك روند صعودي در افزايش بيكاري دارد.حيف به مملكت ما كه از روشن فكران با عمل در ان خبري نيست.
نیما
|
-
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
0
0
تمام فرانسه فقط 4 دانشکده دامپزشکی دارد و ایران بالای 17 دانشکده دامپزشکی! اصلا مبارک نیست.
خاک خورده
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
قربون دستتون بعدازاین همه خوشحالی یه سربریددانشکده آمل ببینیدوپای صحبت اولین ورودی بشنیدخودتون پشیمون ازتاسیس میشید
hana
|
-
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
0
این دانشکده جز سر خوردگی برای دانشجویایی که دران مشغول تحصیل اند چیزه دیگه ای بهمراه نداشته چرا که بدمن برنامه وتفکر مناسب تاسیس شده.برای درک این مطلب میتونید یه صحبت ساده با ورودیای اول این دانشکده داشته باشید تا به عمق فاجعه پی ببرید
آرمین سوری
|
-
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
0
به نظر میاد دانشجویان دانشکده دامپزشگی واحد امل از امکانات و شرایط حاکم بر این دانشگاه راضی نیستن امیدوارم مسئولین هرچه زودتر به خواسته های این دانشجویان عزیز رسیدگی کنن
و پیام خودم به دانشجو های این دانشگاه همه باهم بگین........ نه چیز دیگری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه