کد خبر: ۷۰۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
پیام تسلیت رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
دکتر حامد زارعی افزود: فقدان همکار عزیزمان در پی ابتلا به تب کریمه کنگو بار دیگر ایثار، ایستادگی و رشادت این قشر خدوم را در خط مقدم مقابله با بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام یادآور شد ...
 
 

حکیم مهر: در پی درگذشت یکی از اعضای این سازمان در اثر ابتلا به تب کریمه کنگو، رییس سازمان نظام دامپزشکی پیام تسلیتی صادر نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت نابهنگام دکتر علی اکبر باقری از اعضای جوان سازمان نظام دامپزشکی در اثر ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو ناشی از فعالیت درمانی موجب تاسف و تالم فراوان جامعه دامپزشکی کشور شد .

قطعاً زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و بی‌منت آن مرحوم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی در اذهان همکاران، دوستان و جامعه هدف دامپزشکی باقی خواهد ماند.

اعضای فرهیخته سازمان نظام دامپزشکی در زمره سرمایه‌های ارزشمند علمی و عملی میهن عزیزمان محسوب می‌شوند که نقش بی بدیل آنان در برقراری امنیت غذایی و سلامت جامعه بر کسی پوشیده نبوده و در هر سطح، شرایط و مسئولیتی خدمت‌رسانی به مردم عزیز میهن را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

از این رو فقدان همکار عزیزمان درپی ابتلا به تب کریمه کنگو بار دیگر ایثار، ایستادگی و رشادت این قشر خدوم را در خط مقدم مقابله با بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام یادآور شده و مقام و منزلتی بس رفیع همچون دیگر شهدای مدافع سلامت و بهداشت جامعه خواهد داشت.

اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده محترم همکار گرانقدرم و خانواده بزرگ دامپزشکی کشور، از درگاه خداوند منان علو درجات و بهره‌مندی از غفران الهی را برای آن مرحوم مسالت نموده، آرامش، شکیبایی و سلامت را برای بازماندگان مسالت می‌نمایم .

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
6
پیگیر مسئله شهید مدافع سلامت باشید، چرا که دامپزشکی نقش مهمی در سلامت شهروندان داره و از مشاغل سخت و امکان ابتلا به بیماری مشترک و قابل انتقال وجود داره
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
اینکه نوشته شده ناشی از کار درمانی آیا واقعا صحت داره ؟ چون بخش عمده از مبتلایان به دلیل کشتار دام و یا مصرف گوشت و فرآورده های آلوده بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
4
اقای دکتر زنده ها ر ا دریابید حرفه دامپزشکی جزء مشاغل سخت وزیان اور باید محسوب شود هر روز چندین نفر به دلیل اجرا قانون توسط کارفرما از کار بیکار می شوند وهیچ حامی وپشتیبانی ندارند هر روز چندین نفر مبتلا به تب مالت تب کریمه لیشمانیوز کیست هیداتیدوز و بیماری های قارچی وانگلی و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
در ادامه . هیچ خبری هم نیست که دامپزشکان جز مشاغل سخت و زیان آور محسوب شوند .
مسولین فنی بهداشتی روزانه با مواد شیمیایی مثل کلر و کتابی سولفیت سدیم مرتبط آمد . صدای وحشتناک سالن های عمل آوری سورت و سالن بسته بندی که بسیار زیان آور است .
رطوبت زیاد سالن و اینکه داخل سالن عمل آوری باید سرپا ایستاده و همه چیز را کنترل کرد . من الان با سی سال دیسک کمر دارم .
کار همکارانی که در کلینیک کار میکنند هم مشخصه چگونه است .
لطفاً پیگیری بفرمایید جز مشاغل سخت محسوب شویم . کار سختی است ولی شدنی است . دکتر صفری همیشه توی جلسات می‌گفتند ک باید پیگیری شود ولی کاری از پیش نرفت .
نظر شما
ادامه