کد خبر: ۷۰۶۲۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌ شرقی:
«دکتر امیرحسین بهداد» افزود: باید قبول کنیم که ارتباطی بین ما با مسئولان سیاسی وجود ندارد و از این رو زحمات همکاران دیده نمی‌شود ...

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی روز شنبه در نشست با فرماندار مراغه اعلام کرد: متاسفانه اهمیت فعالیت دامپزشکان در جامعه آنچنان که باید و شاید دیده نمی‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرانا، «دکتر امیرحسین بهداد» اظهار کرد: یکی از مشکلات مجموعه دامپزشکی در جامعه عدم ارتباط بین مسئولان و همکاران است و باید قبول کنیم که ارتباطی بین ما با مسئولان سیاسی وجود ندارد و از این رو زحمات همکاران دیده نمی‌شود و نمی توانیم عملکرد خود را بازگو و تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: دامپزشکی به رغم امکانات و نیروی انسانی کم، توانسته است در زمینه تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه تاثیرگذار باشد و به عنوان مثال اگر واکسیناسیون دام بر علیه بیماری‌های مختلف صورت نگیرد، شاهد فاجعه خواهیم بود که آمار آن از فوتی‌های کرونا هم چندین برابر بیشتر خواهد شد.

وی در پایان اشاره کرد: در حوزه مالیات، همکاران بخش خصوصی دامپزشکی با مشکل مواجه هستند و درخواست‌ داریم جلسه‌ای در این خصوص تشکیل و نسبت به بررسی مشکلات اقدام شود.

دامپزشکان نسبت به سلامت مردم ضمانت قانونی، شرعی و اخلاقی دارند

فرماندار مراغه نیز در جمع دامپزشکان شهرستان مراغه اظهار داشت: طرح کنترل و نظارت بهداشتی از سوی اداره دامپزشکی باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد و این موضوع را نباید صرفا در ایام خاص انجام دهند.

«داود اسدیان» خواستار تشدید نظارت‌ها از سوی کارشناسان دامپزشکی بر واحدهای مختلف شد و گفت: نباید در نظارت‌ها کم کاری کرد چراکه در ابن صورت شاهد به خطر افتادن سلامت انسان‌ها خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی نسبت به سلامت مردم ضمانت قانونی، شرعی و اخلاقی دارند، افزود: اخلاق حرفه‌ای موضوعی است که باید در تمامی کارها مورد توجه قرار گیرد و در حوزه دامپزشکی موردی است که باید رعایت شود.

اسدیان با بیان اینکه هدف اصلی پایبندی به اخلاق حرفه‌ای است که باید به این موضوع در حوزه نظارت بر امور دامپزشکی توجه ویژه‌ای کرد، اضافه کرد: باید به تعهد عمل شود چراکه وظیفه ذاتی و علمی است.

وی خواستار توجه ویژه به واکسیناسیون و بیماری‌های مشترک انسان و دام شد.

۱۱۸ نفر عضو نظام دامپزشکی شهرستان مراغه هستند. این شهرستان با بیش از ۹۱۲ هزار واحد دامی و تولید سالانه ۶ هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز، رتبه سوم آذربایجان شرقی را در این زمینه به خود اختصاص داده است.


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
1
8
................ دامپزشکی هیچه هیچ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
8
در دامپزشکی از اول وقت فقط باید کارکردو کارکردو و کار کرد و هیچ وقتی برای ایجاد رابطه و نمایش فعالیتها نمیونه . واقعا با توجه به اینکه در اکثر استانها با 50 درصد و حتی کمتر پست های تعریف شده که اونهم نسبت به ادارات دیگه خبری از راننده و نظافتچی و نگهبان و ... داخلش دیده نشده واقعا این عملکرد عالیه و همکاران واقعا با این حقوق کم سنگ تمام گزاشتند . ولی واقعا آبیا در همین طرح تشدید فعالیت ها به خوبی نشان داده شد؟ آیا وقتی برای ایجاد این رابطه میمیونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
6
2
چه عجب یه نفر از بخش دولتی بعد این همه بدبختی و بی پولی که دامپزشک های آذربایجان غربی و شرقی کشیدن بالاخره یه چیزی گفت!!باز هم همت آذربایجان شرقی قابل تقدیره .آذربایجان غربی همچنان محافظه کارانه عمل می کنن.این خیل کاربزرگیه،یه نفر از بخش دولتی بیاد و از حقوق مالی بخش خصوصی دفاع کنه در حد یه معجزه است.دولتی ها درست برعکس این قضیه عمل می کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
4
11
با سلام. دامپزشکی از مزخرف ترین و بی خود ترین رشته هاست که هیچ آینده روشنی ندارد، کار کردن در گشتارکاه ها و مراکز خوراک دام که چندین کیلومتر با شهر فاصله دارد یا باز کردن داروخانه دامی که اصلا قابل قیاس با داروخانه انسانی نیست. تنها خوبی دامپزشکی این است که با پارتی و رابطه بری اداره دامپزشکی پشت میز نشین شوی.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
دقیق و کامل رشته دامپزشکی رو توصیف کردن.قمار بازی با خوندن رشته دامپزشکی هیچ فرقی نداره.ولی کاش قمار کرده بودم ولی باز دامپزشکی نمی خوندم.قمار پول آدم رو می بره ولی دامپزشکی عمر و وقت و چشم و اعصاب و شخصیت و حیثیت و پول و آسایش و فرصت های بهتر و زندگی رو برد.
اتمسفر مسموم دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
1
1
بیخود و بی جهت عمرمون رو گذاشتیم توی یه رشته به درد نخور با درامد واقعا خجالت آور و امنیت شغلی صفر . رفتار همکار با همکار هم که دیگه نور علی نور کلا جو منفی شغلی و بزن بزن و تیم و گروه بندی های نامریی و آشکار. رفتارهای زشت و زننده همکاران باهم و انواع تهمت و توهین و تحقیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
جالبه یکی بهم منفی هم داده . خوب شما مگه توی سیستم دامپزشکی نیستی ؟ یا اونجایی که هستی از این خبر ها نیست و دامپزشکی پر درامده و همه باهم همدل و متحدن و کاملا اداب معاشرت رو رعایت میکنن ؟؟!!توروخدا منم بردار ببر سرزمینتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
احتمالا نورچشمی دامپزشکی هستید که واقعیت ها را نمی پذیرید
نظر شما
ادامه