کد خبر: ۷۰۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی جمهوری آذربایجان در سفر به کشور ایران در جهت توسعه همکاریهای فیمابین از یکی از کشتارگاههای طیور دارای خط 2 واقع در استان تهران و شهرستان ری به منظور امکان سنجی واردات گوشت مرغ بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، رئیس سازمان دامپزشکی جمهوری آذربایجان در سفر به کشور ایران در جهت توسعه همکاریهای فیمابین از یکی از کشتارگاههای طیور دارای خط 2 واقع در استان تهران و شهرستان ری به منظور امکان سنجی واردات گوشت مرغ بازدید کرد.

شایان ذکر است در این بازدید، مراحل کشتار، نحوه بازرسیهای تیم دامپزشکی مستقر در کشتارگاه، گواهی های بهداشتی ورودی و خروجی کالاها مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفت.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور آذربایجان  بعد از بررسی وضعیت کشتارگاه، فرایند کشتار و تجهیزات کشتارگاه را مطلوب ارزیابی و با توجه با اینکه کشور ایران همیشه صادرات مرغ به کشورهای منطقه را در جهت رونق تولید در دستور کار داشته، از آمادگی این کشور برای واردات مرغ از ایران در آینده نزدیک خبر داد.

لازم به ذکر است در این بازدید مدیران سازمان دامپزشکی، اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان ری تیم بازدیدکننده را همراهی کردند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
لازم بود این همه آدم بیوفتن دنبال یه نفر. طرف وحشت می کنه
نظر شما
ادامه