کد خبر: ۷۱۶۳

حکیم مهر - اولین رئیس سازمان نظام دامپزشکی به تازگی با حکم دکتر هادی فامیل قدکچی به عنوان سرپرست مدیریت فنی و مهندسی مؤسسه رازی منصوب شده است.

انتصاب دکتر مسعود هاشم‎زاده در این مسئولیت در حالی صورت گرفته که وبلاگ پرسنل و محققان مؤسسه رازی که توسط یک پزشک (دکتر میرافضلی) اداره می‎شود به شدت از این موضوع انتقاد کرد.

در بخشی از یادداشت منتشره در این باره آمده است :

" جناب آقای دکتر هاشم زاده بر بخش فنی در زمانی که در این بخش متخصصین و مهندسینی به مراتب شایسته تر و قویتر از ایشان حضور دارند  اصلا به صلاح نیست.

مدیریت فنی از یک دید دیگر نیز دارای اهمیت زیادی است. این بخش به خاطر اتفاقات اخیر بسیار آسیب دیده و رنجور است و حضور چند ماهه آقای مهندس حاتمی نیز ترمیمی بر این زخمها و ناراحتی ها نبوده است.

با این اوصاف حتما باید مدیری بزرگ و کاملا مسلط به امور به طور تمام وقت بر  راس آن قرار گیرد.

از انجا که جناب آقای دکتر هاشم زاده هنوز دانشجوی بیماریهای طیور هستند و پایان نامه خود را دفاع نکرده اند قطعا قادر نیستند به طور تمام وقت در این قسمت فعالیت نمایند. یک نکته دیگر نیز حسن سابقه قبلی است که البته ایشان سابقه ای در اداره مدیریت فنی ندارند و آن سابقه ای که به خاطر تصدی ایشان بر مدیریت سیستم کیفیت قبلی(و تضمین کیفیت فعلی ) وجود دارد را نمی توان سابقه عملی مدیریت بر این بخش به حساب آورد و به علاوه آن سابقه، اصلا سابقه خوب و قابل دفاعی نیست زیرا برخی از پر اشکالترین خطاهای فنی موسسه در آن زمان توسط ایشان و مسئولیت مستقیم ایشان اتخاذ شده که هنوز نیز موسسه از تبعات آن در رنج و عذاب است( مثل تاسیسات مرکزی یا ساختمانهای .......... نیمه تمام). "

این وبلاگ در حالی که در معرفی خود ادب و انصاف را دو ویژگی ممتاز محققان مؤسسه رازی دانسته در فرازی از یادداشت خود در مخالفت با انتصاب دکتر هاشم‎زاده در این مسئولیت به ورطه توهین افتاده و عباراتی دور از شأن محققان این مؤسسه منتشر نموده است.

بعنوان نمونه در بخش دیگری از یادداشت منتشره در این وبلاگ خطاب به دکتر هاشم زاده آمده است :

" واقعا نمی دانم شما ..................... و با استناد به چه سابقه مثبتی تصمیم به تصدی بر پست مدیریت فنی گرفته اید؟ بدانید که شما اگر در این مسند به حق و درستی نیز حکم کنید راهی به سوی نجات نخواهید یافت. کسانی که شما را به این سو راندند دوستان شما نبودند و نیستند و اگر از ایشان نپرهیزید روزی دستهای خود را به نشانه پشیمانی خواهید گزید و خواهید گفت ایکاش فلانی را به دوستی انتخاب نمی کردم. "

در این یادداشت از دکتر قدکچی سرپرست مؤسسه رازی خواسته شده تا در تصمیم خود برای این انتصاب تجدید نظر نماید.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه