کد خبر: ۷۱۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: با حکم مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، مهندس رویا علی عسکریان به سمت مسئول آزمایشگاه مرکزی منصوب و از خدمات ارزشمند دکتر محمد حق شناس در زمان تصدی این مسئولیت با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مسئول آزمایشگاه مرکزی این اداره کل روز یکشنبه 24 مهر ماه 1401 در محل دفتر مدیرکل دامپزشکی استان برگزار گردید.

«دکتر موحدی» در این مراسم به موفقیت های ارزشمند سال های اخیر آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان در عرصه خدمت رسانی ها به عنوان آزمایشگاه معین تهران و سطح 2 کشوری، برون سپاری ها و حمایت از بخش خصوصی و... اشاره و از زحمات شبانه روزی یکایک همکاران به ویژه دکتر محمد حق شناس در زمان مسئولیت تشکر و قدردانی نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان برنامه ریزی، نظم، تلاش بی وقفه، قانون مندی، جدیت و پیگیری امور در راستای تحقق اهداف والای سازمانی و انسانی را از خصوصیات برتر دکتر حق شناس عنوان نمود.

دکتر موحدی در ادامه به تخصص، تجارب ارزشمند، «مهندس رویا علی عسگریان» نیز اشاره و برای وی در مسئولیت آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان موفقیت روز افزون مسئلت نمود.

سپس «دکتر ادیبان» معاون سلامت و «دکتر کشتکار» معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان به ترتیب پیرامون خصوصیات اخلاقی و سازمانی دکتر حق شناس سخن گفتند و از خدمات ارزنده وی در زمان تصدی این پست، تشکر و قدردانی نمودند.

هریک از معاونین دامپزشکی استان نیز تخصص همراه با تجارب ارزشمند را از ویژگی های بارز مهندس رویا علی عسکریان عنوان نمودند و  برای وی در این سمت، سلامتی و توفیق خدمتی سرشار از نشاط و توکل الهی مسئلت نمودند.

سپس «دکتر محمد حق شناس» از همراهی و همدلی یکایک مسئولین و کارشناسان بخش های مختلف آزمایشگاه مرکزی تشکر و قدردانی نمود و مسئولیت جدید را ادامه راه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

در ادامه مهندس علی عسکریان ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل و معاونین دامپزشکی استان، تعامل و همکاری یکایک کارشناسان فنی مرتبط در تمامی سطوح را خواستار شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از سوی مدیرکل دامپزشکی استان به دکتر حق شناس از ایشان تقدیر شد.

دکتر موحدی با اعطای حکمی نیز «مهندس رویا علی‌عسکریان» را به سمت مسئول آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان منصوب نمود.

 مهندس علی عسکریان دارای مدرک کارشناسی ارشد میکروبیولوژی و از کارشناسان خبره آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان می باشد.

  



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
آفرین بر شما
نظر شما
ادامه