کد خبر: ۷۱۷۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مراسم تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اردبیل روز یکشنبه مورخه 24 مهر ماه 1401 با حضور مدیر کل، معاونین، روسای ادارات ستادی و فنی و مسئولین واحد ها در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، مدیر کل دامپزشکی استان در این مراسم بر ضرورت همدلی و هم افزایی در راستای بهبود عملکرد اداره کل و خدمت بهتر و بیشتر به قشر دامدار جامعه تاکید کرد و گفت: سنخیت و ماهیت کار دامپزشکی طوری است که باید جهادگونه در راستای تامین امنیت و تضمین سلامت مواد غذایی و حفظ و حراست از جمعیت دامی منطقه تلاش کرده و در خدمت قشر دامدار جامعه باشیم چراکه اکثریت این افراد بسیار آسیب پذیرند و با هر بحرانی امکان از بین رفتن سرمایه دامی آنها وجود دارد.

«دکتر بهلول تکلوی» جایگاه دامپزشکی در بین مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیر استانی در سالهای اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود تک تک ما وظیفه داریم نقش دامپزشکی و کاری که برای مردم انجام می شود را به بهترین شکل ممکن بیان نموده تا علاوه بر اینکه فعالیت های دامپزشکی شناخته شود حساسیت کار دامپزشکی و تاثیر گذاری جدی آن در حوزه امنیت غذایی برجسته و نمایان گردد.

این مقام مسئول دامپزشکی استان افزود: در حال حاضر همکاری مطلوبی با دستگاههای حوزه سلامت داریم در عین حال مصمم هستیم سطح تعامل، همکاری و ارتباطات بین بخشی با دستگاههای حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه را بیش  از گذشته افزایش دهیم.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه آسایش، آرامش و رفاه کارکنان و ایجاد یک رابطه صمیمی و دوستانه با کارکنان نقش مهمی در ایجاد همدلی و یک رابطه کار آمد دارد خاطر نشان کرد همدلی سرمایه با ارزشی است که بر برنامه ریزی و تصمیمات مهم تاثیر مثبت می گذارد.

وی در عین حال اتحاد، رفاقت در جمع مجموعه و دوستی و همدلی در سایه مقررات و پیشرفت در حوزه کاری را از مهمترین ضروریات برای رسیدن به اهداف عالی سازمانی عنوان کرد.

دکتر تکلوی در پایان سخنانش ضرورت اخلاق محوری و اخلاق مداری در کارها و انجام امورات اداری را یادآور شد و گفت: رعایت اصول اخلاقی باعث شکل گیری کارهای گروهی قوی، افزایش بهره وری و رشد و بالندگی کارکنان بوده و به برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت تنوع در کارها کمک می کند.

در پایان مراسم از زحمات «مهندس علی سروی» بدلیل حضور و ادامه خدمت در سازمان دامپزشکی کشور با اهدا لوح سپاس تقدیر و «مهندس عارف معظم نژاد» به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان معرفی شد.

در قسمتی از حکم انتصاب وی آمده است:

با توجه به نقش مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع در دستیابی به اهداف سازمانی، انتظار دارد در نظم بخشی و انضباط اداری و مالی، ساماندهی اموال و امکانات موجود و استفاده بهینه از توانمندی نیروی انسانی  متخصص و متعهد که سرمایه اصلی اداره کل محسوب می شوند ضمن همکاری و تعامل با مدیران ستادی و شهرستانها، گام موثری در جهت اعتلا  و تحول و پویایی بردارید.

امید است با استعانت از ایزد منان و رعایت منشور اخلاقی در کنار همراهی و همدلی با سایر همکاران در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.








انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
1
ضمن تبریک و ارزوی موفقیت برای آقای معظم نژاد باید به روابط عمومی اردبیل هم خدا قوت گفت
گزارشهای تصوصری همیشه درجه یک هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
1
ایشان مهندسی چی دارن؟ نکنه همون کارشناس علوم آزمایشگاهی دامپزشکی که بخودشون عنوان مهندسی میدنه؟
نظر شما
ادامه