کد خبر: ۷۱۸۰۷

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه از تعطیلی موقت کشتارگاه سنتی دام گرمه بدلیل ساماندهی و بهسازی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه، کشتارگاه سنتی دام شهرستان به دلیل بهسازی و رفع نواقص به طور موقت تعطیل شد.

«مهندس حسن کامکار» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه در این باره گفت: با توجه به پیگیریهای انجام شده از طرف دامپزشکی شهرستان و بازدید ستاد استانی ساماندهی کشتارگاههای دام استان خراسان شمالی و تاکید  فرماندار شهرستان گرمه بر لزوم ساماندهی و بهسازی کشتارگاه دام، کشتارگاه دام گرمه به صورت موقت تعطیل گردید.

کامکار بیان داشت: با توجه به اینکه موضوعات بهداشتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و با سلامت مردم در ارتباط است موضوع نواقص بهداشتی کشتارگاه گرمه در دستور کار این اداره به عنوان متولی بهداشت فرآورده های خام دامی قرار گرفت که با پیگیریهای انجام شده مسئولان ذیربط و مساعدت شهرداری گرمه، با هدف رفع نواقص بهداشتی و بهسازی کشتارگاه دام گرمه به صورت موقت تعطیل گردید.  

وی افزود: در حال حاضر گوشت مورد نیاز شهرستان در شهرستان جاجرم تامین می شود که پس از تایید بازرسان بهداشتی  مستقر در کشتارگاه و با نظارت کارشناسان دامپزشکی در سطح شهر توزیع می گردد.

عرضه فرآورده خام دامی بهداشتی و مطلوب همواره مورد توجه ویژه دامپزشکی بوده و در این راستا با انجام بازرسی های تخصصی و به صورت مستمر از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل می آید.  


نظر شما
ادامه