کد خبر: ۷۱۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در راستای افزایش صادرات غیر نفتی و تحقق تولید دانش بنیان، جلسه هم اندیشی، آمادگی و هماهنگی لازم جهت ممیزی کارشناسان روسی با حضور «دکتر حسن ویشته» معاون تشخیص و درمان، «دکتر محمد حبیبی» رئیس مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر مسعود محمدیان» مدیر کل دامپزشکی استان تهران و سایر روسای ستادی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در این جلسه دکتر مسعود محمدیان ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در جلسه افزایش صادرات غیر نفتی به کشورهای همسایه را ضروری دانست و افزایش کیفیت صادرات محور را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: دامپزشکی استان همواره با نظارتهای بهداشتی و فراهم نمودن زمینه های لازم از نظر تطابق کیفیت و سلامت محصولات تولیدی با استانداردهای موجود نقش خود را در این بخش از صادرات بخوبی ایفاکرده است. کشور روسیه ظرفیت مناسبی برای صادرات برخوردار است سازمان استاندارد و دامپزشکی روسیه قوانین خاصی را دارد که باید با افزایش سطح کیفی محصولات داخلی زمینه را برای افزایش صادرات مهیا نماییم.

در ادامه جلسه دکتر ویشته بابیان اینکه کشور پتانسیل قابل توجهی از نظر تولید فراورده های لبنی دارد افزود: می توان در زمینه محصولالت لبنی کشور را در صادرات غیر نفتی رونق ببخشیم. 

وی خاطر نشان کرد: سازمان دامپزشکی در کنار کارشناسان اداره کل دامپزشکی با تمام توان و تجربیات تا تحقق این مهم ایستاده و اهتمام لازم را بعمل می آورد.

دراین جلسه مسئولین و کارشناسان با بررسی مسائل جهت رفع نواقص و عدم انطباق ها با یکدیگر تبادل نظر کردند.

سپس دکتر محمد حبیبی رئیس مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی کشور از آمادگی کامل این مرکز در جهت تامین امکانات و هماهنگی های لازم  برای ممیزی هیئت روسی خبر داد.

درادامه شرکت کنندگان در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده از آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان تهران بازدید بعمل آوردند.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
2
روسیه کارش اینه یه چیزی وارد میکنه بعد میگه بد بود پولش رو نمیده
نظر شما
ادامه