کد خبر: ۷۴۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در روز دوشنبه مورخه 1402/2/11 در مراسمی با حضور مدیرکل و پرسنل ستادی اداره کل، «دکتر محمد طاهر پارسافر» بعنوان سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان، «دکتر ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی کردستان در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها ‌و زحمات صادقانه «دکتر ناصر مخدوم» در دوران تصدی مسولیت معاونت سلامت، از انتصاب «دکتر محمدطاهر پارسافر» بعنوان سرپرست معاونت سلامت خبر داد. 

ورمقانی با اشاره به اینکه معاون جدید سلامت فردی پر تلاش، با انگیزه، مسلط به امورات فنی و دارای سوابق متعدد مدیریتی در قسمت های مختلف اداره کل دامپزشکی کردستان است، از همکاران درخواست نمود که با ایشان جهت اجرای برنامه های مدنظر همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است پارسافر متولد سال 1354 است و دارای سوابقی همچون رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور و زنبور عسل، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات دامپزشکی کردستان و پیش از این مسولیت اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان را برعهده داشت.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد هژیر یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
2
2
خسته نباشید عرض میکنم به مجموعه دامپزشکی کردستان و خداقوت به دکتر مخدوم عزیز و ارزوی موفقیت برای دکتر پارسافر هردو بزرگوار جزو ذخایر علمی و فنی دامپزشکی کشور هستند انصافا.
نظر شما
ادامه