کد خبر: ۷۴۱۵

حکیم مهر - نماینده هیأت مؤسس انجمن علمی بهداشت مواد غذایی ایران از اعضاء پیوسته این انجمن خواست در صورتی که قادر به حضور در جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره نیستند به حاضرین وکالت دهند.

دکتر علی احسانی در نامه‎ای خطاب به اعضاء پیوسته این انجمن نوشته است :

" با توجه به لزوم حصول حد نصاب حاضرین در مجمع عمومی انجمن جهت رسمیت یافتن جلسه، به اطلاع آن دسته از عزیزانی که قادر به حضور در مجمع عمومی 24 آذر ماه نمی باشند می رساند با تکمیل فرم وکالت پیوستی، یکی از اعضای پیوسته حاضر در مجمع را جهت شرکت در جلسه مجمع  و رای گیری انتخابات هیأت مدیره وکیل خود قرار دهند. مجدداً یادآور می گردد اعضای پیوسته ای که تمایل به نامزدی در انتخابات هیأت مدیره انجمن را دارند از طریق ارسال ایمیل به آدرس جاری انجمن ، کاندیداتوری خود را اعلام فرمایند.
در ارتباط با شرکت در رای گیری جهت انتخابات هیات مدیره لازم به توضیح می باشد که فقط اعضای پیوسته یعنی عضوی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یالاتر می باشد  می توانند نامزد انتخابات شده و نیز در رای گیری شرکت فرمایند. جهت اعطای وکالت برای شرکت در رای گیری این نکته را مد نظر داشته باشید که هر عضو پیوسته فقط می تواند وکیل یک عضو پیوسته دیگر باشد. به امید نیل به اهداف عالیه انجمن با استعانت از خداوند متعال. "

گفتنی است مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره انجمن علمی بهداشت مواد غذایی ایران، پنج شنبه 24 آذر ماه سال جاری رأس ساعت 30/9 صبح در محل تهران - خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی - یوسف آباد- خیابان 35 - میرمحمد صادقی- پلاک5 شورای انجمن های علمی ایران برگزار خواهد شد.

 

فرم وکالت :

اینجانب ......................... عضو پیوسته انجمن علمی بهداشت مواد غذایی ایران به خانم / آقای .................... عضو پیوسته این انجمن وکالت می‏دهم که از طرف اینجانب در جلسه مجمع عمومی مورخ 24/9/90 انجمن بهداشت مواد غذایی حضور یافته و در انتخابات هیأت مدیره نیز شرکت فرمایند.

امضاء / تاریخ

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه