کد خبر: ۷۴۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور از یک شرکت تولیدی مواد دارویی و ضد عفونی کننده واقع در دلیجان بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، طی این بازدید «دکتر حسینی» مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور به همراه «دکتر فتاحی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از قسمت های مختلف این شرکت تولیدی بازدید بعمل آوردند.

در جریان این سفر مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: اکثریت داروهای مصرفی در حوزه دامی در کشور تولید میشود و خوشبختانه در این مورد کمبودی در این حوزه نداریم.

دکتر حسینی همچنین افزود: از جمله رویکرد ها و اهداف دامپزشکی کشور این است که شرکت های دانش بنیان در حوضه های تولید دارو و واکسن های دامی ورود پیدا کنند و ما از آن ها حمایت میکنیم.

در ادامه این بازدید دکتر فتاحی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: ما و سایر همکاران دامپزشکی استان مرکزی شرکت های تولید دارویی استان را در جهت افزایش میزان تولید و تسهیل امور مربوط به صادرات حمایت میکنیم و این اداره کل در سال رشد تولید و مهار تورم همه تلاش خود را در جهت تحقق اهداف شعار سال و تسهیل امور صادرات تولیدات شرکت های دارویی استان انجام خواهد داد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
5
شرکت تولید کننده دارو و ضد عفونی کننده در ایران نداریم! همانگونه که در تصویر هم مشهود است، این شرکت ها فقط بسته بندی کننده دارو و ضدعفونی کننده از حالت "بشکه ای به ابعاد کوچکتر" یا حداکثر مخلوط کننده مواد اولیه هستند!! هنگامی تولیدکننده دارو و ضدعفونی کننده خواهند بود که در فرمولاسیون ورود کنند!!
نظر شما
ادامه