کد خبر: ۷۴۷۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
در پی کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی:
«دکتر حامد زارعی» در پیامی کسب رای اعتماد «دکتر محمدعلی نیکبخت» از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی را تبریک گفت ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به «دکتر محمدعلی نیکبخت»، کسب رای اعتماد ایشان از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، در پی رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر محمدعلی نیکبخت در کسوت وزارت جهاد کشاورزی، دکتر حامد زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک و تهنیت عرض نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدعلی نیکبخت

وزیر محترم جهاد کشاورزی

با سلام و احترام؛

با ابراز خرسندی، حسن انتخاب حضرتعالی از سوی ریاست محترم جمهوری و کسب رای اعتماد بالا از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان «وزیر جهاد کشاورزی» را تبریک عرض نموده و با اعتقاد به دانش، درایت و تجربیات ارزشمندتان در حوزه کشاورزی و مسائل کلان و اقتصادی کشور، موفقیت حضرتعالی را در ارتقا و توسعه روزافزون جهاد کشاورزی از خداوند متعال مسئلت داریم.

امیدواریم در سایه الطاف الهی و با مدیریت جهادی، شاهد جهش در پیشبرد اهداف آن وزارتخانه به‌ ویژه در اعتلای حوزه دامپزشکی باشیم.

ضمن تبریک مجدد این انتصابِ شایسته، آمادگی همه جانبه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های مردم‌نهاد و تاثیرگذار در سلامت جامعه را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولتِ خدمتگزار و برنامه‌های مدون وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌داریم.

بدیهی است دعای خیر مردم شریف ایران اسلامی در این مسیر پر فراز و نشیب و این مسئولیت خطیر و سنگین، همواره همراه شما و تمام تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

امید که در سایه الطاف حضرتِ حق همواره سربلند و پیروز باشید.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
5
..... انتخابات برگزار کنین نزارین خاطره بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
1
4
دکتر سامانه و درگاه مجوزا به کجا رسید ؟! دوساله از موعد قانونیش میگذره مجوز میوه فروش و بقالام متصل شدن روسای استانها کارشکنی میکنن؟!بعد همینام برای دوره بعد میخان تایید صلاحیت بشن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
1
2
دوباره روز از نو و روزی از نو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
1
4
این جمله " حسن انتخاب حضرتعالی از سوی ریاست محترم جمهوری " هزار حرف نگفته دارد ؟؟!!!!!
جعفری مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
0
باتقدیم تبریک ودرود وسپاس فراوان به شما ودست اندرکاران امور زراعی وامنیت غذایی دامی وانسانی بومی
احتراما واصل نمایید طرح الگوی کشت ولوله گذاری که موجب قطع چرخه تولیدات زراعی وامنیت غذایی دامی وانسانی بارواج تکمحصولی کردن پسته تجاری وانتقال آبهای زراعی قنات فیضآباد مه ولات خراسان رضوی به خارج از آبخور مربوطه باکنارزدن کشت پاییزه گندم وجو باوجود جاری بودن قنات فیضآباد شدهاست توجه مجریان جهادکشاورزی فیض آبادمهولات جلب بفرمایید باتشکر جعفری مقدم مالک آب زراعی قنات فیضآباد
نظر شما
ادامه