کد خبر: ۷۴۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: تمامی دارو، واکسن و مواد بیولوژیک باید با گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای و ثبت در سامانه خدمات دارویی جا به جا گردند که این چرخه قانونی نقش موثری در حفظ اثرگذاری دارو و به طبع حفظ سرمایه ملی دارد که متاسفانه عده ای سودجو اقدام به عرضه دارو خارج از چرخه یاد شده می نمایند که کارشناسان این اداره کل در ماه اخیر بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون ریال دارو را از پایانه مسافر بری شهید کاویانی کشف و پرونده را به دستگاه قضایی ارجاع داده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر صیاد غلامی» از تشدید نظارتها بر پایانه مسافربری و باربری ها جهت کشف دارو های توزیع شده خارج از شبکه قانونی خبر داد و گفت: از هم استانی های عزیز درخواست دارم در صورت مشاهده تخلفات دارو و واکسن در حوزه دامپزشکی، گزارشات خود را از طریق سامانه پیامکی100010001512 و یا تلفن 1512 گزارش نمایند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
4
طبق کدوم قانون فروش داروهای ایرانی در خارج از استان جرمه؟ جابه جایی دارو مجازه به همه جا چون شرعا پولشو دادیم و‌عرفا اختیارشو داریم
نظر شما
ادامه