کد خبر: ۷۴۸۹۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
از طرف انجمن جهانی آناتومی دامپزشکی:
این جایزه سالانه توسط انجمن جهانی آناتومی دامپزشکی به منظور پیشرفت علم جنین‌شناسی دامپزشکی به مقاله برتر در این حوزه اعطا می‌گردد ...

حکیم مهر: جایزه جهانی جنین شناسی دامپزشکی (Zietzschmann-Preuss) به «دکتر جواد صادقی‌نژاد» دانشیار بخش آناتومی و جنین‌شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تعلق گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، این جایزه سالانه توسط انجمن جهانی آناتومی دامپزشکی به منظور پیشرفت علم جنین‌شناسی دامپزشکی به مقاله برتر در این حوزه اعطا می گردد.

مقاله دکتر صادقی‌نژاد با عنوان «Morphometric study of the testis in sheep embryos using unbiased design-based stereology» در مجله آناتومیا، هیستولوژیا، امبریولوژیا (مجله رسمی انجمن جهانی آناتومی دامپزشکی) به چاپ رسیده است.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجوی phd دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
6
6
تبریک به استاد گرانقدر و زحمتکش مان
باعث افتخار است
دقیقا طبقه بالایی سالنی که اتاق دکتر صادقی نژاد در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران قرار دارد اتاق دکتر مروتی است که جدیدا به ریاست پردیس بین المللی کیش منصوب شدند در جلسه معارفه گفتند:
"در ادامه آئین تکریم و معارفه، دکتر مروتی رئیس پردیس کیش از حضور مسؤولین، دانشگاهیان و همکاران در جلسه تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به کارهای فراوانی که باید انجام گیرد گفت: وقت برای تلف کردن نداریم. در منطقه حدود ۷ میلیون دانشجوی سرگردان وجود دارد. سهم ما از این افراد چقدر است؟ یا اینکه ما هر سال حدود ۱۰ هزار فارغ التحصیل داریم یعنی ۱۰ هزار پایان نامه. آیا اگر هر سال ده هزار مسأله از کشور در قالب این پایان نامه‌ها حل می‌شد، مشکلی باقی می‌ماند؟ ولی متأسفانه هدف ما صرفاً فارغ التحصیل کردن دانشجوست تا حل مسائل کشور در قالب پایان نامه‌ها.
اوضاع ما این است دوستان
کجاست حلقه رابط بین دانشکده دامپزشکی و سازمان دامپزشکی؟!
جایزه جهانی جنین شناسی سقط جنین گله های ما را درمان می کند؟
امیدوارم که درمان کند
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
باید دید پایان نامه های این بزرگوار که فرمودید چقدر از مشکلات کشور را حل کرده است! ..................
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
0
0
تبریک میگم اقای دکتر همیشه موفق باشید
دانشجوی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
1
تبریک به استاد صادقی نژاد.
علاوه بر کارهایشان، تدریسشان هم در جنین شناسی و هم در آناتومی فوق العاده است.
اکبر حسابی
|
Georgia
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
0
0
با سلام
تبریک به آقای دکتر صادقی نژاد
امیدوارم همواره در تدریس و پژوهشهایتان موفق و پیروز باشید.
دانشمندان ما با حل معضلات و راهنمایی و هدایت دانشجویان در حل مشکلات بزرگترین خدمت را به جامعه انجام می دهند و همین امر جایگاه آنها را در جامعه رفعیتر و منزلتشان را بیشتر می نماید.
موفقیتهای روز افزون شما را خواستارم
نظر شما
ادامه