کد خبر: ۷۴۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: طی حکمی از طرف مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر روح الله قنواتی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی ماهشهر منصوب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان خوزستان، در طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ماهشهر برگزار گردید، «دکتر روح الله قنواتی» بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ماهشهر منصوب گردید.

«ناصر عسکری فرد» مدیرکل دامپزشکی استان گفت: با توجه با ورود بیش از ۸۰ درصد نهاده دامی به کشور از طریق بندر امام خمینی ره در شهرستان ماهشهر، نقش این شهرستان در حوزه کلان ملی و کشوری بسیار حائز اهمیت است و مسئولیت دامپزشکی در قبال تأمین امنیت زیستی و غذایی و هم چنین بهداشت عمومی جامعه در این شهرستان دو چندان است.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه بیان کرد، نهاده دام وارداتی به کشور در صورت عدم نظارت و کنترل بهداشتی موثر می تواند باعث هدر رفت سرمایه دامی و به خطر افتادن سلامت جامعه می گردد، لذا تمام تلاش دامپزشکی استان و بالطبع اداره دامپزشکی شهرستان ماهشهر، صیانت از بهداشت عمومی و امنیت زیستی و غذایی جامعه است.

در ادامه، نظارات معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان ماهشهر ضمن خوش آمدگویی و تقدیر و تشکر از انتصاب سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ماهشهر بیان نمود، خوشبختانه همه ما به این امر واقف هستیم که رعایت الزامات بهداشتی دامپزشکی، باعث پیشگیری از بروز بیماری در جمعیت دامی و انسانی می شود و دامپزشکی به بهترین شکل ممکن در حال تلاش برای انجام این ماموریت می باشد،

در پایان ضمن تشکر از زحمات «مسعود خسروانی» در زمان تصدی سرپرستی اداره دامپزشکی ماهشهر، «روح الله قنواتی» به عنوان سرپرست جدید منصوب گردید.

شایان ذکر است جناب آقای بندری فرماندار ماهشهر در سفر حج تمتع به سر می برد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
4
1
با آرزوی موفقیت برای دکتر قنواتی گرامی
نظر شما
ادامه