کد خبر: ۷۴۹۴۸

حکیم مهر: با حکم «دکتر مهدی فیضی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، استارت تغییرات در این اداره کل آغاز و «دکتر رحمان نجفی» به عنوان سرپرست جدید معاون سلامت منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، در مراسم تودیع و معارفه که به همین مناسبت با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین و روسای ادارات ستادی و فنی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بر لزوم تغییر مدیران در هر سازمان و اداره ای تاکید کرد و با اشاره به اینکه این تغییرات موجب ایجاد پویایی و هم گرائی و هم سویی در مجموعه می شود گفت: حضور نیروهای با انگیزه، تازه نفس، خوش فکر و کارآمد و با اراده برای خدمات رسانی مطلوب به مردم پویایی جدیدی در میان مجموعه مدیران سازمانی ایجاد خواهد کرد.

دکتر مهدی فیضی با بیان اینکه بر خلاف تصور غلط در جامعه، تغییر در هر واحد و اداره ای  به منزله نا کارآمدی و اثر گذاری نا مطلوب در حوزه مسئولیتی واحد ها نبوده  بلکه به معنای ایجاد پویایی و تسریع حرکت برای رسیدن به اهداف و رسالت سازمانی است.

این مقام مسئول در پایان سخنانش خواستار تعامل، همکاری و هم افزایی واحد ها و ایجاد وحدت رویه  به منظور پیشبرد و ارتقائ  اهداف دامپزشکی شد و با اهدائ لوح سپاس از زحمات 34 ماهه دکتر جهانبخش خلفی زاده تشکر و دکتر رحمن نجفی را به عنوان سرپرست جدید معاونت سلامت معرفی کرد.

در این حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت سلامت آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند و تعهد و شایستگی جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان منصوب می شوید.

با توجه به نقش مهم معاونت سلامت در دستیابی به اهداف سازمانی انتظار دارد با استفاده بهینه از توانمندی نیروی انسانی متخصص و متعهد که سرمایه اصلی اداره کل محسوب می شوند، ضمن همکاری و تعامل با روسای ستادی و شهرستانها گام موثری در جهت اعتلاء و تحول و پویایی بردارید.

امید است با استعانت از درگاه رفیع و منیع ایزد منان و رعایت منشور اخلاقی در کنار همراهی و همدلی با سایر همکاران و دعای خیر حضرت بقیه ... (روحی له الفدا) پیروز و سربلند باشید.

گفتنی است دکتر نجفی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و معاونت سلامت را در کارنامه فعالیت خود دارد و پیش از این انتصاب به عنوان رئیس اداره طرح و برنامه مشغول فعالیت بود.


نظر شما
ادامه