کد خبر: ۷۵۰۱
در این گزارش سه مرکز ثابت عرضه بهداشتی دام زنده در شهر تهران در مناطق 4 ، 15 و 18 که توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران احداث شده به مردم معرفی شد / استفاده از دامپزشکان در مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام زنده شهرداری تهران در حالی صورت می گیرد که معاونت تضمین کیفیت و بهداشت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران را هم دکتر حسین جعفری (دامپزشک) بعهده دارد...

حکیم مهر -  شبکه تازه تأسیس "بازار" در گزارشی مراکز عرضه بهداشتی دام زنده را به مردم تهران معرفی کرد.

در این گزارش سه مرکز ثابت عرضه بهداشتی دام زنده در شهر تهران در مناطق 4 ، 15 و 18 که توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران احداث شده به مردم معرفی شد.

دکتر قره گزلو، دامپزشک و مدیر یکی از جایگاههای ثابت عرضه بهداشتی دام زنده در این گزارش به ارائه توضیحاتی درباره مزایای خرید دام زنده و گوشت از این مراکز پرداخت.

وی با بیان اینکه در سطح کشور تنها این مراکز برای عرضه بهداشتی دام زنده مجوز از اداره کل دامپزشکی استان دارند گفت : مردم با مراجعه به این مراکز ضمن بهره مندی از قیمت مناسب و اطمینان از وزن دقیق دام خریداری شده از نظر بهداشتی به دلیل وجود دامپزشک مقیم قبل و بعد از ذبح نگرانی نخواهند داشت.

این دامپزشک همچنین با اشاره به امکان سفارش تلفنی خرید دام، نصب پلاک گوش برای دام ها و امکان رهگیری آنها پس از ذبح و همچنین استراحت 24 ساعته دامها قبل از ذبح را از مزایای عرضه بهداشتی دام زنده دانست.

برخی از مراجعین به این مراکز هم در این گزارش ضمن ابراز رضایت از مراجعه به جایگاههای ثابت عرضه بهداشتی دام زنده حضور دامپزشک و کسب اطمینان از بهداشت و سلامت دام و گوشت را از مهم ترین دلایل مراجعه خود عنوان کردند.

استفاده از دامپزشکان در مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام زنده شهرداری تهران در حالی صورت می گیرد که معاونت تضمین کیفیت و بهداشت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران را هم دکتر حسین جعفری (دامپزشک) بعهده دارد.

گفتنی است شبکه تلویزیونی بازار که اخیراً با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه هیأت دولت افتتاح شد به صورت دیجیتال در تهران قابل دریافت است.

 

نظر شما
ادامه