کد خبر: ۷۵۰۲۰
تعداد نظرات: ۵۷ نظر
بخش پایانی گفت‌وگوی حکیم مهر با رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: یکی از کارکنان سازمان با مدرک فوق‌‌دیپلم با قید ‌عنوان لیسانس حقوق دریافت می‌کرده و رئیس وقت هم آن را تایید کرده بود!

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: در بخش دوم مصاحبه ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور با حکیم مهر، خواندیم که یکی از بحران‌هایی که از طریق عملکرد شرکت صندوق تعاونی رفاه سهامی خاص به سازمان نظام دامپزشکی تحمیل شد، بیمه تکمیلی اعضا بود و زمانی که «دکتر حامد زارعی» ریاست سازمان را پذیرفت، با حجم زیادی تماس و مراجعه در این خصوص مواجه شد که زمان و انرژی زیادی را از او گرفت.

به گفته دکتر زارعی آقایان هیات مدیره، با عدم نظر ریاست وقت پول بیمه تکمیلی را به صورت تقریبا کامل از مردم اخذ کردند و به جای اینکه پول را به شرکت بیمه‌‌گر پرداخت کنند تا شرکت بیمه‌گر خدمات بیمه‌ای دهد، در محل دیگری هزینه کردند و به پیمانکار و زمین و ویلاسازی و پروژه‌های دیگر دادند و شرکت بیمه‌گر در ازای عدم ایفا تعهدات و عدم دریافت پول از ارایه خدمات به اعضا خودداری می‌نمود.

بخش پایانی گفت‌وگوی صریح ریاست سازمان نظام دامپزشکی با حکیم مهر را در ادامه می‌خوانید:

حکیم مهر: آقای دکتر، برخی موارد مشکوک و نامناسب در سازمان نظام در دوره‌های پیش، شبهه‌انگیز بوده است. از جمله افرادی که حقوق‌های غیر متعارف می‌گرفتند. مثلا فرد یک فوق‌‌دیپلم داشته و ماهانه بیشتر از یک دکتر دامپزشک حقوق می‌گرفت. به هر حال افراد با درآمدهای پایین حق عضویت پرداخت می‌کنند و حق آنهاست که بدانند حق عضویت آنها چطور هزینه می‌‌شود. سازمان غیرانتفاعی است و دخل و خرج آن براساس حق عضویت پرداختی است، لذا باید جوابگو باشد. این مهم در دوره‌های قبلی به هیچ عنوان اجرا نشد، آیا برنامه‌ای دارید برای این خواسته به حق اعضا؟

ما موقعی که سازمان را تحویل گرفتیم چند مورد را مشاهده کردیم. اینکه اولا یک تفاوت در میزان حقوق‌ها بین مرکز و استان‌ها وجود داشت و استان‌های ما حقوق کمتری از مرکز می‌گرفتند و دوم یک عدم توازن در نوع حقوق‌ها در بعضی افراد. مثلا قراردادی که با یکی از همکاران سازمان بسته شده بود، سه روز کار حضوری و دو روز دورکاری در هفته بود! وقتی پرسنل ما در استان‌های مختلف ۶ روز هفته را کار می‌کنند، قراردادی به صورت سه روز کاری و دو روز دورکاری آن هم در ایام بعد از کرونا و با حقوق کامل بسته شده بود. مگر کارمند سازمان به صورت دورکاری چه کاری می‌تواند برای سازمان انجام دهد؟ من این مساله را بر نمی‌تابم و موضوع را مرتفع نمودم و هرچند بدوا درگیر مسائل مختلف بیمه‌ای و شکایت شدیم ولی در نهایت این اشکال برطرف گردید.

همچنین ابهام دیگر در خصوص یکی دیگر از نفرات است که ظاهرا با مدرک فوق‌‌دیپلم با قید ‌عنوان لیسانس حقوق دریافت می‌کرده و رئیس وقت هم آن را تایید کرده است. چه کسی این اجازه را دارد. چطور می‌شود مدرک تحصیلی را بالاتر بگویی و چندین سال از مواهب آن برخوردار شوی؟ من با این مورد نیز برخورد کردم و در صورت عدم رفع ابهام برخورد قضایی نیز پیگیری خواهد شد.

این اتفاقات که به صورت نمونه به آنها اشاره کردم، از همان ماه اول تصحیح شد اما قانون بیمه‌ای و تامین اجتماعی اجازه نمی‌دهد حقوق یک فرد را نسبت به سال قبل او کمتر کنیم، چون درگیر جرائم بیمه‌ای می‌شویم. برخی بحث می‌کنند که حقوق‌های نجومی الان هم در سازمان هست. خیر، من قاطعانه عرض می‌کنم که چنین نیست.

حکیم مهر: آیا حاضر هستید که فیش‌های حقوقی مدیران سازمان را منتشر کنید؟

قطعا، دلیل اینکه تاکنون این کار را نکرده‌ام این بوده که در حال بررسی مسائل حقوقی آن هستم که ببینم آیا اینها جزء اطلاعات محرمانه اشخاص است یا خیر. به محض اینکه پاسخ استعلام آن بیاید و مشکل حقوقی در جهت افشای اطلاعات افراد نداشته باشد، من فیش‌های پنج سال گذشته تا به امروز را نیز به صورت شفاف اعلام می‌کنم.

البته این را هم بگویم که ما صرفا احکام حقوقی سال ۱۴۰۲ را صادر و اعمال کردیم. چون من در تیرماه ۱۴۰۱ به سازمان آمدم و احکام و فیش‌های حقوقی قبلا در آغاز سال ۱۴۰۱ ثبت شده و حتی بودجه به ما تحمیل شده بود و ما هیچ نقشی در سال ۱۴۰۱ نداشتیم. البته خیلی از موارد اشتباه دیگر را هم حذف کردیم اما در سال ۱۴۰۲ دقیقا همان ۲۷ درصدی را قانون تامین اجتماعی ملزم کرده، نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش حقوق دادیم و خارج از این هیچ حکمی را صادر نکردیم. لذا در حال حاضر هیچ حقوق نجومی در سازمان نیست.

سال 1401 حقوق‌ها در سازمان 57 درصد افزایش پیدا کرد، کمااینکه تامین اجتماعی این عدد افزایش را برای حداقل کارگری مشخص کرده بود و نه همه موارد. اما به یک باره 57 درصد حقوق و دستمزد سازمان اضافه و بار و بودجه خیلی سنگینی به ما تحمیل شد. قطعا ما برای سال ۱۴۰۲ نمی‌توانیم آن 57 درصد را کم کنیم چون درگیر مسائل تامین اجتماعی و اداره کار می‌شویم و اینها مشکلاتی است که به ما به ارث رسیده است.

جالب است که برخی دوستان آن قدر کم‌‌لطف هستند که مثلا فرد به مدت ۱۰ سال مدیر بوده و از مواهب آن استفاده کرده و حالا که به او می‌گوییم شما دیگر مدیر نباش و اجازه بده یک فرد متخصص بیاید، می‌روند و شکایت می‌کنند و تامین اجتماعی و سازمان را درگیر یک مسائل حقوقی می‌کنند که من باید مدیر مادام‌‌العمر باشم و تنها در صورتی به سازمان برمی‌گردم که همان سمت قبلی را به من بدهید.

حکیم مهر: سوای توضیحات شفاف شما در خصوص گذشته یکی دیگر از مباحث مطرح شده در برخی محافل در حوزه جذب نیروهای جدید است.

من روزی که شروع به کار کردم، احساس کردم که کادر متخصص و کادر سازمانی سازمان نظام مقداری دچار نقص و کمبود است و لذا یک مجوز از شورای مرکزی گرفتم تا چند نفر نیروی جدید به سازمان اضافه کنیم. مثلا ما در سازمانی که همه کار‌های آن براساس فناوری اطلاعات است و براساس قوانین جدید باید به سامانه دولت وصل شود، متخصص فناوری اطلاعات نداشتیم. همچنین سازمان نگهبان در ورودی نداشت، مگر می‌شود سازمانی نگهبان نداشته باشد. ما باید نیروهای متخصصی را به سازمان اضافه می‌کردیم. لذا چارت سازمان را تغییر دادیم تا بر اساس چارت جدید، نیروهای متخصص اضافه شوند.

جالب است که در همین فرایند شفافیت مالی و از بین بردن ویژه‌خواری که اتفاق افتاد، حقوق و مزایای کارکنان در سال ۱۴۰۱ براساس ۶۰ درصد افزایش، باید ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رقم می‌خورده و با وجود اینکه حدود ۸ نفر نیروی جدید به سازمان اضافه کردیم، این عدد در پایان عملکرد تبدیل به ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شده است. به عبارتی ما هشت نفر نیروی جدید اضافه و با این وجود حدود سه میلیارد تومان صرفه‌جویی حقوق و دستمزد کردیم، چون خیلی از موارد اضافه کاری‌های بی‌اساس، حق ماموریت‌های بی‌جهت، ویژه‌خواری و... را حذف کردیم و این موارد را کاملا براساس تخصص ایجاد کردیم.

اگر نگاهی به گزارش عملکرد دوستان بیندازید، ما یک صرفه‌جویی کاملا درست و منطقی در بحث کالاهای مصرفی و خدماتی کردیم. به طوری که رقم هزینه‌کرد ما در سال ۱۴۰۱ برابر ۱۴۰۰ بوده است، در صورتی که تورم بسیار بالاتری داشتیم و این صرفه‌جویی واقعا اتفاق افتاد.

من این اطمینان خاطر را به همه می‌دهم که از روز آمدنم به سازمان تا به امروز، کوچکترین حیف و میل مالی اتفاق نیفتاده است. عملکرد مالی ما کاملا شفاف و شیشه‌ای است و روی سامانه قرار گرفته است. حتی من به سفرهای استانی هم که می‌روم، همه دوستان می‌توانند شهادت دهند که از روی لطف و محبت تلاش می‌کنند که برای بنده هتل بگیرند اما من هیچ کدام را قبول نمی‌کنم و مهمانسراهای دولتی را ترجیح می‌دهم تا حداقل هزینه‌ها را داشته باشیم. شکل این سفرها هم به نوعی جدید است و من تلاش می‌کنم که در چند روز سفر، با تمام اقشار صحبت و به درد و دل‌های آنها گوش دهم. هر اتفاقی که در شهرستان افتاده باشد، من مستقیما با مدیر شهرستان صحبت و تلاش می‌کنم که مشکلات را حل کنم.

حکیم مهر: داستان ساختمان جدید سازمان نظام دامپزشکی چیست؟ آیا از سوی سازمان خریداری شده است؟

من کاملا شفاف بگویم که سازمان نظام دامپزشکی هیچ‌گونه ساختمانی را نخریده است و با این بنیه مالی فعلا هم نمی‌تواند بخرد. ساختمان کنونی سازمان که در خیابان فلسطین قرار دارد، در ابتدا متعلق به نهاد ریاست جمهوری بوده و بعد با وزارت جهاد کشاورزی تهاتر شده و حق استفاده آن به سازمان نظام دامپزشکی داده شده است. اما این ساختمان کوچک و فضای آن کم است. پنج طبقه و بدون آسانسور است و افراد چه همکاران و چه ارباب رجوع واقعا در این ساختمان اذیت می‌شوند. سازمان نظام دامپزشکی دارای یک شرکت تعاونی مسکن با ماهیت کاملا مستقل است. این تعاونی چند نفر عضو هیات مدیره دارد که ارتباطی به سازمان نظام دامپزشکی ندارند. چندین سال است که همه دامپزشکان شرکت تعاونی مسکن نظام دامپزشکی را می‌شناسند، این تعاونی تعداد زیادی واحد ساخته و تحویل داده و خیلی از افراد از طریق آن خانه‌دار شده‌اند.

از آنجا که این شرکت تعاونی مسکن دارای یک تمکن مالی است، از آنها درخواست کردیم که پا به میدان بگذارند و درنهایت تعامل خوبی با بانک شهر اتفاق افتاد و یک ساختمان که متعلق به بانک شهر بود، در مزایده به شرکت تعاونی مسکن سازمان رسید و این شرکت، آن را به صورت نقد و اقساط خریداری کرد و قرار شده که به مدت یکی دو سال، حق استفاده بعضی از طبقات آن در اختیار سازمان قرار گیرد که سازمان هم بتواند از آن ساختمان استفاده کند. بنابراین ما بابت این ساختمان ریالی هزینه نکردیم. اصلا پولی نداشتیم و پولی نداریم که بخواهیم بابت آن پرداخت کنیم. کمااینکه در حال حاضر برای حقوق و دستمزد نیز واقعا مشکل داریم.

حکیم مهر: آیا واحد مسکونی واقع در کوی بیمه که متعلق به سازمان است، به فروش رسیده است؟

خیر، من این موضوع را هم تکذیب می‌کنم. بله یک واحد مسکونی حدود ۱۲۰ متری در محدوده جاده مخصوص، کوی بیمه متعلق به سازمان و در اختیار رئیس سازمان است. با توجه به آنکه محل زندگی ریاست قبلی سازمان در شهر دیگری بود، در روزهایی که در تهران بودند، در این منزل سکونت داشتند. الان نیز اگرچه این ساختمان در اختیار بنده است، اما از آن روز تا الان حتی یک ساعت هم از آن سکونت و استفاده نکرده‌ام. به هر حال این ساختمان یک امتیاز برای سازمان است و یک واحد ۱۲۰ متری در تهران ظرفیت خوبی است که ان‌‌شاءالله در جهت تعالی نظام بکار گرفته می‌شود. لذا این ساختمان به فروش نرسیده و همه این کارها نیازمند مجوز شورای مرکزی است.

حکیم مهر: آقای دکتر، حق عضویت سالانه افراد و همچنین حق دریافت پروانه چقدر است؟ چرا تعرفه پروانه‌های ماده ۲ ازقبیل داروخانه یا بیمارستان افزایش پیدا کرده است؟

در جریان هستید که حق عضویت در سال گذشته دو برابر شد. ما در سال ۱۴۰۲ با درخواستی که از شورای مرکزی داشتیم و تعامل خوبی که شورا داشت، حق عضویت را تنها ۲۰ درصد افزایش دادیم که آن را هم تا به امروز اعمال نکردیم. در واقع هنوز هم حق عضویت ۱۴۰۲ معادل سال قبل دریافت می‌شود و هیچ افزایشی پیدا نکرده است، چون معتقد بودیم که نباید به افراد فشار زیادی وارد شود. این که حق عضویت افزایش پیدا نکرده را تا الان خبری نکرده بودیم.

در خصوص اماکن دامی ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری افزایش تعرفه به صورت مشترک توسط سازمان نظام دامپزشکی و سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور اعلام می شود و این تعرفه در سامانه سماک وزارت جهاد کشاورزی سالانه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. در خصوص اماکن ماده ۲ که شامل داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و پلی کلینیک‌ها می‌شود، در شورای مرکزی یک کار کارشناسی اتفاق افتاد. مبالغی که تحت عنوان پروانه‌ها گرفته می‌شد، نسبت به سازمان‌های دیگر و نسبت به درآمدهای دیگر مالی خیلی توازن نداشت. در طول چند ماه یک کار کارشناسی بسیار منطقی صورت گرفت و ما آمدیم براساس نوع و محل خدمت و براساس تمکن مالی، حق صدور پروانه‌ها را مشخص کردیم.

حکیم مهر:‌ به چه صورت؟

مثلا تاسیس درمانگاه دامپزشکی را به چهار حوزه تهران، کلانشهرها، مراکز استان به جز کلانشهرها و شهرستان‌ها تقسیم کردیم. از آنجا که تاسیس درمانگاه دامپزشکی در تهران، گردش مالی خیلی خوبی دارد، ما هزینه آن را سالانه یک میلیون تومان در نظر گرفتیم. یعنی یک کلینیک دامپزشکی که ده‌ها میلیون تومان درآمد در یک ماه دارد، ماهیانه کمتر از صد هزار تومان پرداخت می‌کند و همین رقم در شهرستان سالی ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین ما کلا حدود ۵۰ بیمارستان دامپزشکی در تهران داریم که گردش مالی بیمارستان‌ها و درآمد آنها بالای چند صد میلیون تومان است. یک بیمارستان دامپزشکی در تهران اگر اجاره‌ای باشد، ماهیانه بالای صد و ۲۰۰ میلیون تومان باید اجاره پرداخت کند. ما حق عضویتی که ۴۵ هزار نفر را شامل می‌شود، متوقف کردیم اما از ۵۰ نفری که از این رشته و مواهب نظام دامپزشکی و خدمات سازمان استفاده می‌کنند و درآمدهای چند صد میلیون تومانی دارند، خواستیم که برای حق پروانه بیمارستان در تهران ۶ میلیون تومان بپردازند. این رقم در شهرستان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

لذا می‌توان گفت که برای اولین بار یک عدالت بسیار زیاد در این حوزه حاکم شد، به این معنا که حق عضویت را افزایش ندادیم و حق پروانه‌های نظام دامپزشکی را که درآمدهای آن برای نظام هزینه می‌شود، بر اساس عدالت و نوع خدمت و نوع محلی که در آن کار می‌کنند و درآمدی که دارند، مشخص کردیم.

حکیم مهر: یکی از مشکلاتی که دامپزشکان با آن مواجه هستند درخصوص تاخیر در صدور کارت عضویت اعضاست. چرا چنین است؟

یکی از بزرگترین مسائل ما در حوزه IT و فناوری اطلاعات سازمان بود و همین مساله باعث شکایت از تاخیر در تحویل کارت‌های عضویت شده بود. متاسفانه صدور کارت‌ عضویت در سازمان نظام دامپزشکی به یک شرکت فناوری اطلاعات تحت عنوان همفکران واگذار و برون سپاری شده که خارج از سازمان است. در واقع یکی از اصلی‌ترین مسائل ما به این شرکت برون سپاری شده بود. ما اطلاعات افراد و دیتاها را با دسترسی کامل در سازمان نداشتیم و ظاهرا همه اطلاعات در آن شرکت برای افراد صادر می‌شد. یک روز به مسئولان این شرکت گفتم که چه تضمینی دارید که برای یک نفر که عضو سازمان نباشد، کارت عضویت صادر نکنید؟ جالب است که تنها حرفی که به من زد این بود که هیچی و شما باید به ما اعتماد کنید. این سازمان واقعا باید چنین شرایطی داشته باشد؟ در آن جمع حتی معاونین قبلی سازمان هم بودند و می‌توانند این جمله را شهادت دهند. ما باید این نابه سامانی را چه می‌کردیم؟ قرارداد را نگاه کردیم و دیدیم که یک قرارداد پنج ساله کاملا یک طرفه است که حق فسخی برای سازمان نداشت. از طرفی آن شرکت کارت‌ها را صادر نمی‌کرد و با مستمسک افزایش قیمت‌ها تاخیر می‌داد و کنترل نرم‌افزار و مالکیت آن دست سازمان نبود و ما شرمنده مردم بودیم.

مدتی بعد شرکت طلب افزایش پول برای صدور کارت‌ها کرد که ما این مساله را هم به افراد نگفتیم و این افزایش را از خود سازمان هزینه کردیم. حدود ۱۰۰ میلیون تومان از خزانه سازمان پرداخت کردیم که مشکل دامپزشکان حل شود.

اتفاقا یکی از دلایلی که باعث شد من انتخابات را به تعویق بیندازم این بود که نیاز به راستی‌‌آزمایی و صحت‌‌سنجی اطلاعات بود و باید مطمئن بشویم آیا شخصی که می‌خواهد رای دهد، واقعا عضو سازمان هست یا نه؟ این خیلی مساله مهمی است. بنده مسئول برگزاری انتخابات سالم هستم و تا زمانی که از این موضوع مطمئن نشدم، انتخابات را کلید نزدم. البته هیچ ظن منفی نسبت به طرف مقابل نداشتیم و سعی کردیم لایه‌های حفاظتی خود را ارتقا دهیم و مستقل شویم.

حکیم مهر: الان از کجا مطمئن هستید؟

چون اطلاعات را از آن شرکت گرفتیم و خودمان سامانه جامع چند بعدی را راه‌اندازی کردیم و دیگر خودمان امور مربوط به عضویت را کنترل و اقدام می‌کنیم و الان می‌توانیم بگوییم که می‌توانیم انتخابات را با نظارت و کنترل درون سازمانی برگزار کنیم.

حکیم مهر: قرارداد پنج ساله هم فسخ شد؟

هنوز مسائل حقوقی داریم اما در حال تعامل هستیم که این مساله را حل کنیم. زیرساخت‌های سامانه را نداشتیم و درگیر اخطارهای زیادی از سامانه دولت بودیم چون همه چیز باید به سامانه دولت متصل می‌شد. کار را شروع کردیم و تمام زیرساخت‌های IT، اتاق سرور جدید و نرم‌افزارهای جدید را فراهم کردیم. به عبارتی یک تحول و انقلاب در حوزه فناوری سازمان ایجاد شده است.در حال حاضر سامانه یکپارچه و جامع نظام دامپزشکی تحت عنوان ساندا در مراحل تست است و تا چند روز آینده این تست تمام و رونمایی می‌شود. یک شرکت دانش بنیان خیلی خوب این سامانه را طراحی کردکه مالکیت کامل آن متعلق به سازمان است. جالب است که ما زمانی که یک چیزی را نداریم و قصد داریم آن را از پایه طراحی کنیم، کار خیلی راحت‌تر است. بسیاری از این برون‌سپاری‌ها دست جاهایی بود که ما هیچ اطلاعاتی از آن نداشتیم و اینها به ما اطلاعات، وب‌سرویس و رمزها را کامل نمی‌دادند و این وابستگی عجیب آزاردهنده بود. خیلی از شرکت‌ها فقط اسم بودند. ما درگاه نداشتیم و از درگاه سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای پرداخت‌ها استفاده می‌کردیم.

یک تحول جدی اتفاق افتاد و از این پس در این سامانه، صدور کارت عضویت و تمام پروانه‌های ما به صورت الکترونیکی خواهد بود و هیچ دستی که احتمال خطا در آن باشد، دخالت نخواهد داشت. ما در واقع انحصار را شکستیم. عملکرد یک ساله ما نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که حدود ۵۰ درصد بیشتر پروانه صادر شده و این نشان دهنده فعالیت بیشتر سازمان و عدم سکون سازمان است. انحصار به دلایل واهی جلوی دست و پای ما را می‌گرفت و ما این معضل را از بین بردیم.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
13
آیا روسای نظام دامپزشکی در استانها و اعضای شورای نظام دامپزشکی استان ها حقوق ثابت دریافت میکنند ؟ همشون میگن ما ریالی دریافت نمیکنیم آیا صحیح است
پاسخ ها
دیده بان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
با سلام
جناب دکتر؛پیشنهاد میکنم یک فراخوان در اولین فرصت بگذارید؛تا همکاران در مورد عملکردهای خلاف قانون از جانب رؤسای نظام دامپزشکی استانهای خود؛به شکل حضوری یا ثبت سامانه؛خدمت شما اطلاع رسانی بکنند.
چون اگر ما بدانیم شما استقبال میکنید و در حکیم مهر اعلام بفرمایید؛قطعا موارد کثیری در مورد قانون شکنی از طرف شوراهای استانی نظام وجود دارد که به اطلاع شما میرسانیم.
ضمنا قبل از ورود شما به نظام؛موارد شکایت که به نظام دامپزشکی عنوان میشد یا ثبت دبیرخانه نمیکردند و یا به نوعی با جوابهای سرکاری ما رو بین استان خودمون و تهران سرگردان و بدون جواب و بلاتکلیف نگه میداشتند.با تشکر
تعارض منافع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
درود
ریاست نظام استان ما همزمان؛ریاست اداره نظارت هم هستند و بنظر شما چطوربا وجود این تعارض؛ایشان میتوانند جوابگوی منافع اعضا نظام باشند؟؟!
ناشناس
| India |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
ناشناس ۹:۲۷ سوالی پرسیدین در خصوص حقوق رییس نظام و اعضای شورا. همکار عزیز هیچ کدام از اعضای شورا حتی رییس شورا که همان رییس نظام دامپزشکی استان هست هیچ حقوقی از سازمان نظام دامپزشکی دریافت نمیکنند. صرفا کارمندان نظام دامپزشکی هر استان بابت خدماتی که ارایه میدهند حقوق دریافت میکنند. البته در چند استان که اگر اشتباه نکنم تعدادشان کمتر از تعداد انگشتان یک دست میشه برخی از کارمندان نظام دامپزشکی همزمان عضو شورای نظام استانشان هم هستند که فقط همین اعضای شورا (در کل کشور کمتر از ۵ نفر) از سازمان نظام دامپزشکی حقوق دریافت میکنند. لطفا همکاران مطلع اگر در تکمیل و اصلاح نوشته ی بنده موضوعی میدانند مطرح کنند.
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
همکار ارجمند هیچکدام از اعضای شورا نظام استانها ریالی دریافت نمیکنند که حتی دریافتی حق جلسه هم ندارند لااقل استان ما که اینگونه است.. روسای نظام استانها هم همینطور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
در پاسخ به دیدبان: ما نیاز به نیروهای انقلابی و‌ ولایی مانند دکتر تاویلی داریم که بی منت خدمت کرده اند اما محجور مانده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
در کل کشور فقط رییس نظام استان فارس از سازمان نظام دامپزشکی حقوق میگیرد چون کارمند نظام است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
این همه حق عضویت های کلان سالیانه و وجوهی که بابت مجوزهای درمانگاه و... اخذ میشود در کجا صرف میشود. لیست دریافت و پرداخت 5 ساله اخیر منتشرشود تا روشنگری انجام گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
10
فایده این سازمان برای کارمندان دولت چیه که باید حق عضویت پرداخت کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
عضو نشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
یکی از بزرگترین اشکالاتی که تا به امروز در سازمان نظام دامپزشکی بوده دقیقا همین میباشد. کارمندان دولت هیچ خدماتی از سازمان نظام دامپزشکی نمیگیرند ولی هر سال به بدهیشان اضاف میشود. سازمان نظام دامپزشکی باید بتواند در زمینه ی امور رفاهی اقداماتی انجام دهد تا دامپزشکان دولتی جهت برخورداری از این امور رفاهی با شعف دل حق عضویتشان را پرداخت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
چه اجباری هست که کارمندان دولت عضو این سازمان باشند. شما که مجبور نیستید برای گرفتن پروانه کار عضو نظام دامپزشکی باشید.
عضو نشوید و شماره عضویت هم نگیرید و حق عضویت هم پرداخت نکنید
به همین سادگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
برای گرفتن پروانه کار مجبور به عضویت در نظام هستیم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
اجبار نیست ولی من یک ماه بعد از فارغ التحصیلی به علت عدم آگاهی عضو شدم و بعد طرح رو شروع کردم و بعد استخدام شدم و بعدش هم پرداخت نکردم ولی بدهی برام ثبت شده
ناشناس
|
India
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
16
این فیشهای حقوقی عالیه‌ حتما رسانه ایش کنید. از حق عضویت ما پرداخت شده پس نباید ممنوعیتی داشته باشه و اطلاعات محرمانه ی اشخاص نیست.
پاسخ ها
حمایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
دوستان لطفا این گزینه رو تایید کنید تا از ریاست نظام دامپزشکی حمایت کرده و استقبال خود را از چنین موضوعی صراحتا اعلام نماییم
دغدقه بهداشت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
خیلی جالبه اگه داخل این نجومیا چند نفر از این آقایونی باشه که دائم با بهانه دغدقه بهداشت؛برای بخش خصوصی و مردم فقط اعصاب خوردی و مانع تراشی زرگری ایجاد میکردن.
لطفا فیشهای نجومی ادارات کل را هم اعلام کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
این حقوقها با پول حق عضویت من و امثال من پرداخت شده پس این حق من هست بدونم پولی که پرداخت کردم چطور هزینه شده. در این خصوص دستگاه قضایی باید توجیه شود و مجوز رسانه ای شدن این فیشها را صادر کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
سازمان نظام دامپزشکی کشور به مانند یک شرکت خصوصی بزرگ میباشد و اعضای نظام دامپزشکی بواسطه ی پرداخت حق عضویت به مانند سهامداران این شرکت خصوصی میباشند. در هر شرکتی ، حقوقی که مدیران شرکت دریافت میکنند با علم و اطلاع سهامداران شرکت میباشد و با تایید سهامداران در مجامع عمومی تصویب میشود. به همین نسبت این حق اعضای نظام دامپزشکی است که بدانند مدیران ارشد سازمان حقوق دریافتی شان چه مبلغی است. هر شخصی که انتخاب میکند به عنوان عضو شورای استان یا مرکز در انتخابات شرکت کند و با رای اعضا به این جایگاه دست میابد در واقع همزمان با این انتخاب اجازه ی دخالت در تمام امور را به افرادی که رای داده اند میدهد از جمله اطلاع یافتن از حقوق دریافتی شان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
16
9
دکتر زارعی مرد خودتی. به هر وعده ای که تا الان دادی عمل کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
شماهایی که منفی زدین، وعده ای از دکتر زارعی داده شده که به آن عمل نکرده باشد؟ اگه چیزی هست بگید تا ما هم بدونیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
2
10
دکتر زارعی زودتر از اینها باید افشا میکردید نیت و اعمال این افراد ....... را.
یادکوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
8
15
اگر حقوق ها را بگزارند رسوا می‌شود خیلی گروه ها
این کار نقطه عطف کارتان خواهد شد
برخورد با فساد هزینه دارد خداقوت رئیس دلیر دکتر زارعی عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
اینایی که دیسلایک کردند میترسند فیش حقوقیشون منتشر بشه
.....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
3
سلام و خدا قوت
جناب دکتر؛ما توی سالهای اخیر تقریبا تمام بخشهای اداری مربوطه در خصوص کنترل؛مراقبت؛بازرسی؛پاسخگویی و... رو بی‌نتیجه و سرکاری دیدیم.در واقع بخشهایی که وظیفه جلوگیری از تخلفات رو در ادارات به عهده داشتن؛عملا به نوعی هندلینگ تخلفات و رفو کردن یا لابی برای عدم درز تخلف به بیرون از ادارات رو انجام میدادن.همونکه میگن:وای به روزی که بگندد نمک!
به همین منظور دیگه هر چیزی رو؛مخالف برداشتهای قبلیمون که ببینیم؛فکر میکنیم که اینم یک بازیه جدید هست...
به هر حال خدا میدونه؛شایدم ساختارهای اداری نیاز به اصلاحات جدی دارن...در پناه خدا
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
1
6
سلام آقای دکتر لطفا به استان‌ها اعلام کنید ریز هزینه های شورا را به اعضا سالانه اعلام کنند شفاف سازی را از شوراها شروع کنید چرا ما از چگونه خرج شدن پول توسط شورای منتخب بی اطلاع هستیم مورد بعدی وقتی دامپزشک بیکار داریم چرا کارمندان نظام شهرستانها غیر دامپزشک هستند مورد بعدی این هزینه کارشناسی داد دامدار را درآورده چرا این هزینه آنقدر سنگین هست کارشناس را حقوقی کنین دامدار پول نداره بخدا برای تمدید دوبار کارشناس بیاد چرا برای تمدید باید پول زیاد به نظام بدیم ما بابت درآمد چند صد میلیونی مالیات میدیم با چه منطقی باید این همه پول به نظام میدیم ما داریم حق عضویت میدیم بخدا لطفا پول داخل جیب ما را محاسبه نکنین
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
3
6
شفافیت و صداقت
عدالت و انصاف
با شفافیت فساد کمتر و رضایت بیشتر خواهد شد.
ما مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی داریم. همکاران تحت فشار مالی هستند. فشار مالی بیشتر بخصوص در شهرستان ها انصاف نیست چون ندارند که بدهند. مالیاتمان بیشتر از پزشکان است و در زیر گروه پزشکی اما شهرداری ها مارا از مزایای پزشکان بهره مند نمی‌کنند و زیرگروه پزشکی نمیدانند.

دکتر زارعی صداقت از سخنان شما واضح است امیدوارم در حذف فساد از هر نوعی موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
1
11
ساختمان واحد ۱۲۰ متری را اجاره بدید. پولش را به حساب سازمان واریز کنید . چرا بی خودی خالی مانده؟!
اشنا
|
Hong Kong
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
2
26
خوب فيش حقوقي خودتون و تيم همراهتون رو بزاريد اون كه اجازه دستگاه قضايي نميخواد.از خودتون شروع كنيد.فيش حقوقي كه قبل از ورود به نظام رو هم رو كنيد
پاسخ ها
شما خوبید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
آقایون چرا دچار دلهره شدید و دارید فرار رو به جلو میکنید...خخخخخ
بذارید اول فیشهای نجومی رو بشن؛اگر توی جایگاهتون باقی موندین اونوقت بیایید مطالبه فیش نظام رو هم بکنید...خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
به نظر میرسه میخوای شیطونی کنی. نکنه از طرف تیم قبلی هستی ناقلا؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
به خدا آدم لذت می‌بره ، شیطان نشسته اون کنار و داره از دو دوره آموزشی با امتیاز بازآموزی!! بصورت رایگان دریافت می‌کنه

حقوق بی حساب و کتابش رو که هیچ جا هم ثبت نشده یک عده انسانهای ....... گرفتند و الان اومدن. به اون کسی که این تخلف رو عیان کرده و داره گزارشش رو به اعضا میده می‌خوام که فیش حقوقی خودش رو منتشر کنه ، امیدوارم همکاران ببینند که با چه جرثومه های فسادی طرف هستند

حکایت دکتر زارعی در برابر ........... مثل حکایت قالیباف و افشا کننده سیسمونی گیت هست ، دنبال این هستند که افشا کننده رو کله پا و دادگاهی کنند ....

همین یک نکته برای کل اون وب سایتهای جعلی و بدون هویتتون کفایت می‌کنه جناب ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
فیش حقوقی مدیران فعلی در صورتیکه مقایسه ای با فیش قبلی ها باشد ارزشمند است. اگر قرار باشد صرفا فیش حقوق مدیران فعلی نمایش داده شود مستمسک برخی افراد سواستفاده کننده میشود و بحث اصلی به حاشیه میرود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
اشنا خیلی باحالی. با این کامنت میخواهی خیلی راحت توپ را بندازی تو زمین تیم فعلی که در حال مبارزه با .....های تیم قبلی است. کور خوندی، این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
10
جناب دکتر لطفآ فیش حقوق روسای نظام دامپزشکی درکل کشور را منتشر کنید تا کل اعضا مطلع باشند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
3
مطالب را که مطالعه میکنم جز افسوس فرصت هایی که از ما گرفتند چیزی عایدم نمیشود

سیستم بسته ای ساخته بودند که نه کسی می‌دانست چه رخدادی در آن در حال اتفاق افتادن است و نه تمایلی برای اصلاح آن داشتند ، هر گونه پیشروی و خلاقیت در بخشهای استانی خودشان را نیز بصورت فعال سرکوب می‌نمودند در سطوح بالا و به اسم ........ فکر و ذکرشان این بود که زمین اهدایی فلان شرکت را چگونه جابجا کنند و یا بهمان امتیاز را به چه کسی بدهند و برای بستن دهان کارکنان پایین رده نیز انواع کلوچه از شمال تا گیلاس از قزوین و هندوانه از جیرفت بود که می آمد و می‌رفت تا خدای ناکرده صدایی از کسی بلند نشود یک مسئول ....... هم بود که با همه اهدا کنندگان زمین و کلوچه مازندران مهربان بود بجز دامپزشکانی که هر ماه حقوقش را می‌دادند تا همه امور جوری باشد که فردا در دادگاه اتهامات کمتری متوجه عزیزان باشد چنانکه می‌بینید قبلا برایتان نوشته بودیم در کامنت ها و اکنون شما کامنت های سابق ما را عیناً در خبرها میخوانید
سبک رو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
2
10
می فرمایند صاحبان بیمارستان درتهران از مواهب و و خدمات نظام بهره می برند پس باید پولشو بدن . برادرمن اول اینکه چه (((مواهبی ) ؟ موهبت معمولا در شان حضرت حق هست نه بنده اون. دوم کسی که درامد بیشتر داره نیروی بیشتری داره هزینه بالاتری داره مالیات و عوارض بیشتری میده . اتفاقا باید تشویقش کنی وبگی اگه مثلا کاردان استخدام کردی اصلا پول پروانه نده . نه اینکه نقره داغش کنین ، درخصوص داروخانه ها که اکثرا در حال ورشکستگی هستن چرا حرفی نمیزنین ؟ کدام‌ کار کارشناسی ؟ صورتجلسه ش رو بزارین ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
شما که یه داروخانه دار بودید تو گیلان ، نکنه با اون یکی شناسنامه، بیمارستان دار هم هستید در تهران
با این اخلاق و رویه شما اونوقت از دلال و کشتارگاهی چه انتظاری دارید در برابر مسئول فنی.... خجالت آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
5
10
آقای دکتر لطفا فیش حقوقی خودتون و معاونین و نزدیکان خودتون رو اعلام کنید
نیازی به مجوز هم نیست
پیشقدم بشید لطفا جناب دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
5
3
به لطف حضور دکتر زارعی برخی افرادیکه حقوق غیر متعارف دریافت میکردند شرشان از سر سازمان نظام دامپزشکی کم شده و آنهایی هم که هنوز حضور دارند نفوذ و قدرتشان را از دست داده اند و دیگر خبری از حقوقهای آنچنانی نیست. یکی از این افراد که کماکان کارمند سازمان نظام دامپزشکی است و از قضا ریس ....... یکی از استانها نیز میباشد، ...................... خوشبختانه ماهیت این افراد برای همه رو شده و اکثر اعضا به شناخت کاملی از این فرد رسیده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
8
برخورد قانونی و جدی با درمانگران غیر مجاز چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
این خواسته جزو اولویتها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
کمترین وظیفه نظام دامپزشکی که هرسال حق عضویت پرداخت میکنیم و به تک تک قوانین پایبند هستیم باید حمایت از ما در مقابل درمانگران غیر مجاز باشه
امیدوارم جدی و عملی با قوانین تازه، جلوی درمانگران غیر مجاز گرفته بشه و هرکسی در جایگاه خودش مشغول ب کار باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
3
6
جناب دکترزارعی عزیز یکبار برای همیشه دامپزشکان دولتی را ازنظام اخراج یا قانون راتغییر بدهید اینا اونجا نباشند. حقوق واضافه وماموریت وتسری میگیرند ودربخش خصوصی مشغولند. الان توکدام کشوردرجهان چنین چیز مضحکی راداریم. ................... پس انتظار نداشته باشید نظام دامپزشکی اصلاح بشه.
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
1
2
خدا قوت جناب دکتر.با توجه به اینکه نظام دامپزشکی NGO است چگونه بعضی از نیرو ها استخدام رسمی نظام شده اند و برخی هنوز قرار دادی؟این عدالت است؟لطفا قاطعانه برخورد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
استخدام رسمی فقط و‌فقط در ارگانهای دولتی معنا و‌ مفهوم دارد. در هیچ نهاد غیر دولتی استخدام رسمی وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
5
3
چقدر این کارهای دکتر زارعی کیف میده. یه عده که دائم در حال جانماز آب کشیدن بودند داره دستشون برای همه رو‌میشه. انشالا مرجع قضایی مجوز رسانه ای کردن فیشهای حقوقی را صادر میکند و افرادیکه ................. مشغول بوده اند و همیشه از دریافت حقوق پایین مینالیدند و هدفشان را صرفا ارائه ی خدمت بدون دریافت حق الزحمه واقعی عنوان میکردند چهره ی واقعی شان نمایان میشود.
ناشناس
|
India
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
6
2
دکتر زارعی عزیز، مدیر جوان و پاکدست، از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از این مسیر پر پیچ و خم مبارزه با فساد به سلامت عبور کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
1
با سلام. کامنت زیر هیچ‌ربطی به مصاحبه ی بالا ندارد، دلیلی که در اینجا مینویسم این هست که دیده شود و مسئولین نیز مطلع گردند.

در استان ....... یک آزمایشگاه دامپزشکی با تهیه و تامین آنتی ژن رزبنگال اقدام به تست بروسلوز برای دامداران میکرده و با این اقدام در واقع تهدید علیه بهداشت عمومی مرتکب شده و طی سالهای فعالیت بصورت مستقیم سبب گسترش بیماری تب مالت در بین دام و انسان شده است. جالب اینجاست که این مرکز متخلف توسط اداره دامپزشکی شناسایی شده و به هیات بدوی انتظامی معرفی گردیده است. اما شنیده ها از این حکایت دارد که هیات بدوی تحت تاثیر فشارهای افراد پر نفوذ قصد دارد این جرم را به نوعی ماس مالی کند و با یک حکم ضعیف قضیه را جمع کند. وظیفه خود دانستم بدون معرفی خودم قبل از اینکه حکمی صادر شود نظر هر کسیکه این کامنت را میخواند به این رویداد جلب کنم. از سایت محترم حکیم مهر تقاضا دارم در خصوص این تخلف آزمایشگاههای دامپزشکی و‌عواقب آن برای جامعه و نحوه ی برخورد هیات های انتظامی با این متخلفان گزارش کاملی را به چاپ برساند تا نسبت به این تخلف و تبعات آن مخاطبان این رسانه نیز مطلع گردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
بله همینطور است. بخش خصوصی مخصوصا آزمایشگاه تعطیل است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
2
کسانی که در نظام کار می کنند مگر کارگر هستند که که افزایش 87 درصدی دارند
کارکنان افزایش حقوق شان مشخص است
از طرفی کسی که بیمه تامین اجتماعی است و کارمند است با پست بالا حقوق بالا می رود و حق بیمه افزایش می یابد و با تنزل پست حقوق کاهش و حق بیمه کاهش می یابد و تامین اجتماعی هم اعتراض ندارد والا در ادارات که کسی دوست ندارد تنزل پست بگیرد و از مدیرکلی پایین بیاید ولی این روال تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
1
حتی اگر زمانی تمامی دستگاه‌ها راضی به ورود اطلاعات مربوط به حقوق کارکنان و مدیران خود در سامانه ثبت حقوق و مزایا شوند، دسترسی عموم به پرداختی‌ مدیران فقط در صورت صدور مجوز از سوی دولت امکان‌پذیر است، در غیر این صورت با وجود تکلیف قانون چنین امکانی فراهم نخواهد شد و فیش‌ حقوقی مدیران پنهان می‌ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
دکتر زارعی شما باید مجوز انتشار فیشهای حقوق مدیران قبلی و فعلی را برای دسترسی عموم از وزیر محترم جهاد کشاورزی دریافت کنید.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
4
جناب دکتر زارعی محترم.در کنار زحماتتون لطف بفرمایید یک دستگاه چاپ کارت هم بخرید برای تمدید کارت نظام راحت بشیم.در سوم خرداد ماه پول تمدید دوساله کارت پرداخت نمودم و هنوز کارتم ارسال نشده!!!! و ساکن تهرانم ..چاپ همچین کارتی یک ثانیه طول میکشه و من حدود دوماه معطل ام‌ و ضمن اینکه هیچ مسیجی برامون نمیاد که این پروسه در چه مرحله ای هست و مدام باید زنگ بزنیم پشتیبانی سیستم و افرادی در ساعاتی خاص با ناز و ادا جوابگو باشند و طلبکار از ما .و بعد این زمان طولانی حدود دوماهه خودمون باید بریم دفتر پست.چون در ساعات کاری منزل نیستیم.بهتر نیست حضوری بیاییم نظام و همونجا پول پرداخت بشه و‌کارت بگیریم؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
1
یکی از اقدامات اساسی که بایستی انجام بسه کنترل و نظارت روی استان ها هست. یک بار که بنده به نطام استان ............ مراجعه کردم دیدم که کارمند خانم نظام ...... با رییس نظام بد صحبت می کنه و اصلا با دامپزشکا برخورد خوبی نداره و فحاشی میکنه. به اداره مراجعه کردم برای شکایت. جالبه اونجا گفتن که آقا ما هرروز چند مورد شکایت از این کارمند اینجا داریم و واقعا کلافه شدیم!!!! بعد که من به رییس نطام ......... دکتر ........ مراجعه کردم همون خانم پیش دکنر ......... به من فحاشی کرد و دکتر ....... هم وایساده بود داشت به اون خانم لبخند میزد!!!! به دکتر ........ گفتم چطور اجازه میدید پیش شما با ماها همچنین رفتار بکنه حقوق اینا از جیب ما درمیاد ....... برگشت گفت .................... اینجور افراد چرا باید رییس نظام بشن این خانم و امثال اینها از چه طریقی استخدام شدن و پشتشون به کجا گرمه....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
4
لطفا به رفتار و برخورد کارمندهای غیر دامپزشک نظام توجه زیادی بشه. ماها بیشتر از اینکه از زیادی پله ها خسته بشیم از برخوردهای زشت و زننده کارمندای معمولی خسته میشیم... مخصوصا ............ و ........... که خیلی بی ادب هستن.در شان من دامپزشک نیس با همچنین افرادی برخورد داشته باشم یا تذکر بدین رفتارشونو درست کن یا خراجشون کنن ... من پولی که پرداخت می کنم حلال نمی کنم بره تو سفره کسی که به من اهانت می کنه..؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
2
3
هر سه بخش مصاحبه ها را خواندم و‌برایم بسیار جالب‌ بود. گروهی شرایطی را ایجاد کنند که فقط کنترل امور در دستان خودشان باشد و اگر قرار باشد بروند ویرانه ای را به گروه بعدی تحویل دهند که تا مدتها درگیر اصلاحات باشند و با صرف انرژی بسیار بتوانند از صفر شروع کنند. اکنون متوجه شدم تیم جدید بعد از حدود یکسال هنوز زیر صفر است و‌ به نقطه ی صفر هم‌ نرسیده، امیدوارم دکتر زارعی و‌تیم همراهشان بتوانند مسببان وضع موجود را به سزای اعمالشان برسانند و بتوانند هرچه سریعتر به سمت پیشرفت و اعتلای سازمان نظام دامپزشکی بروند.
نظر شما
ادامه