کد خبر: ۷۵۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان ایلام بر لزوم حمایت تسهیلاتی از طرح‌های دامپزشکی استان ایلام تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های متنوعی در بخش دامپزشکی برای اشتغال وجود دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر یونس احمدی» ظهر دوشنبه در دیدار با معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان ایلام با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بخش دامپزشکی برای اشتغال، گفت: طرح‌های دامپزشکی استان ایلام نیازمند تسهیلات هستند و امیدواریم مسئولان مثل همیشه از این طرح‌ها حمایت کنند.

وی افزود: با توجه به نیاز مبرم استان ایلام به کشتارگاه‌ها در بخش دام و طیور، نیاز است از طرح‌های کشتارگاهی استان حمایت لازم در پرداخت تسهیلات صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به دیگر طرح‌های دامپزشکی نظیر درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها ضروری است، افزود: در بخش دامپزشکی استان ظرفیت‌های متنوعی برای اشتغال وجود دارد، بسیاری از طرح‌های حوزه دامپزشکی تکمیل کننده زنجیره تولید هستند.

احمدی افزود: طرح‌های تکمیل کننده زنجیره تولید هم آورده اقتصادی برای استان دارند و هم اشتغالزایی بیشتری در استان ایجاد می‌کنند. وی با تقدیر از سازمان جهاد کشاورزی استان برای حمایت از طرح‌های دامپزشکی استان، افزود: قرار است چند طرح شاخص حوزه دامپزشکی در سال جاری نیز برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی شوند.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: با توجه به اهمیت موضوع، پیش بینی شده بیش از ۱۵ درصد تسهیلات جهاد کشاورزی استان به طرح‌های دامپزشکی استان اختصاص پیدا کند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
1
تا سازمان دامپزشکی به عنوان سازمان تابع جهاد کشاورزی است، هیچ وقت هیچ خبر خوشی شنیده نخواهد شد...
نظر شما
ادامه