کد خبر: ۷۵۳۵

حکیم مهر - دبیر اجرائی دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی جزئیاتی از نحوه ارائه مقالات  ، زمان و مکان حضور و غیاب ، شرایط اعطاء گواهی حضور در همایش و تخصیص امتیاز بازآموزی را اعلام کرد.

دکتر امیر عباس جعفری با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان به منظور اعطاء امتیاز باز آموزی از ساعت 8 تا  9 سه‌شنبه (نخستین روز برگزاری همایش - 22 آذرماه سالجاری) در جایگاه استقرار نمایندگان سازمان نظام دامپزشکی انجام می شود  تاکید کرد : حضور و غیاب برای تائید گواهی حضور در همایش در هر دو روز برگزاری همایش در جایگاه فوق الذکر انجام خواهد شد که در این خصوص همراه داشتن کارت عضویت نظام دامپزشکی  و کارت همایش  برای احراز هویت الزامی است.

وی اضافه کرد : کارت ورود به همایش از ساعت 8 الی 10:30  توزیع می شود و  گواهی حضور در همایش نیز در روز خاتمه همایش از ساعت 16 الی 17  توزیع خواهد شد .

وی افزود : سخنرانان داخلی باید مقالات را به زبان فارسی ارائه  و   power point  آنان  به زبان انگلیسی باشد و   پوستر ها نیز باید به زبان انگلیسی و در ابعاد 70 سانتیمتر ( عرض ) در 90 سانتیمتر ( ارتفاع ) تهیه تا در زمان و محل اعلام شده  از قبل نصب شود .

گفتنی است دومین همایش بین المللی داروشناسی دامپزشکی 22 و23 آذر ماه سالجاری در تالار امام خمینی مجتمع بیمارستانی  امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه