کد خبر: ۷۵۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: همزمان با هفته دولت 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 640 میلیارد ریال در شهرستان های مشهد، فریمان، فیروزه و طرقبه شاندیز به بهره برداری می رسد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: اشتغالزایی پروژه های یادشده 75 نفر به طور مستقیم بوده و شامل؛ چهار باب درمانگاه عمومی دامپزشکی در طرقبه شاندیز، یک باب داروخانه دامپزشکی در شهرستان فیروزه، یک باب کارخانه خوراک دام در شهرستان فریمان، پروژه های قطه بندی و بسته بندی گوشت، بسته بندی تخم مرغ و کارخانه خوراک دام در مشهد مقدس است.

«دکتر جواد اعلمی» اظهار داشت: طرح های یادشده در راستای ارتقای بهداشت دام و طیور و تامین سلامت عمومی مردم در هر منطقه می باشد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دامپزشکی، حضور در شهرستان های استان، دیدار با تشکل های مرتبط و تولیدکنندگان و حضور در مراسم استانی این هفته از جمله برنامه های این اداره کل در هفته دولت خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
1
سر هر کوچه و تو هر محل یک کلینیک دامپزشکی دادید همه هم نشستن دیوار رو نگاه میکنن و دریغ از بیمار اسمش هم شده اشتغالزایی؟؟؟
نظر شما
ادامه