کد خبر: ۷۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: «داوود بیگلری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، طی حکمی «دکتر جواد نگارستانی» را به عنوان بعنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در طی این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر جواد نگارستانی

با سلام

احتراماً نظر به توانمندی، تجارب ارزنده و سوابق جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می گردید، امید است با اتکال به خداوند قادر متعال با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و در راستای اهداف و سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی، با رعایت قوانین و مقررات ضمن نظارت، پیگیری، هماهنگی و همکاری با کلیه واحدهای سازمانی و دستگاههای وابسته، در اجرای سیاست های و اهداف مندرج درشرح وظایف تشکیلات ابلاغی و امور محوله موفق و موید باشید.

داوود بیگلری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استا ن کرمان

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به نوبه خود انتصاب دکتر جواد نگارستانی را تبریک عرض نموده و به نمایندگی از خانواده بزرگ دامپزشکی برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد فرحی
|
France
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
1
4
جناب آقای دکتر نگارستانی به عنوان فردی شایسته و خوش فکر از بدنه روابط عمومی دامپزشکی کرمان بودند و انتصاب شایسته ایشان مایه افتخار است
ا.نگارستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
2
جناب آقای دکتر نگارستانی با درود و احترام
انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک و تهنیت میگویم امیدوارم در سایه ایزد منان در اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
همکار اداره کل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
2
خوبان دایمی اند و ماندگار
این انتصاب و انتخاب شایسته دکتر نگارستانی عزیز بود تبریک به دکتر جواد نگارستانی عزیز و جناب مهندس بیگلری ریاست مقتدر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان بابت این حسن انتخاب
هادی
|
France
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
0
دوست و همکار عزیز جناب دکتر نگارستانی
باسلام
من هم به نوبه خود انتصاب شما رو به سمت معاون بهبود تولیدات دامی استان کرمان را تبریک گفته و ارزوی موفقیت و سربلندی برایتان از خداوند متعال مسئلت دارم.
نظر شما
ادامه