کد خبر: ۷۶۰۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: این مراسم با حضور «جناب آقای سید روح ا... حسینی» فرماندار فامنین، «دکتر امیر حسین نقی پور» مدیرکل دامپزشکی استان همدان، «مهندس عدالتی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان، «دکتر بهرامی» بازرس معتمد و رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور اداره کل دامپزشکی استان، «مهندس یوسفی» مسئول دفتر مدیر کل دامپزشکی استان همدان روز دوشنبه سوم مهر ماه در دفتر فرماندار محترم شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، فرماندار شهرستان فامنین در این مراسم با تاکید بر این مسئله که در ادارات شهرستان کار باید بصورت جهادی و فراتر از کار اداری انجام شود گفت: باید در جمهوری اسلامی فراتر از امکانات کار کنیم، فراتر از ظرفیت‌های مرسوم، از شما توقع حرکت مؤمنانه و جهادی داریم.

«مهندس حسینی» در ادامه از زحمات مدیرکل دامپزشکی و نگاه ویژه وی به شهرستان فامنین تشکر و قدردانی نمودند.

مدیرکل دامپزشکی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان وظایف گسترده دامپزشکی گفت : دامپزشکی وظیفه حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور و ارتقاء بهداشت عمومی را بعهده دارد.

وی با تاکید بر چشم انداز سند تحول دامپزشکی و لزوم خدمتگزاری در جهت پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور به بیان نقش کارکنان دامپزشکی در جهت ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های خام دامی پرداخته و افزود: تغییرات مدیریتی در راستای استفاده از ایده های جدید برای بهبهود وضعیت و نیل به اهداف سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

وی ضمن تشکر از تلاش های «دکتر محمود مشهوری» رئیس سابق اداره دامپزشکی شهرستان فامنین، برای «دکتر بهروز شیرزادی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان آروزی موفقیت کرد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
3
تبریک به دکتر شیرزادی عزیز
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
2
درود بر دکتر شیرزادی پرتلاش و باپشتکار
ناشناس
|
Poland
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
1
احسنت به دکتر نقی پور بخاطر این انتصاب و تبریک به دکتر شیرزادی با اخلاق. آرزوی موفقیت برای دکتر مشهوری بزرگوار هم داریم.
نظر شما
ادامه