کد خبر: ۷۶۰۴۸

حکیم مهر: طی مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان نجف آباد، از زحمات «دکتر فضل الله صالحی» تجلیل و «دکتر میثم استکی» به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سیدرضا موسوی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان، با سفر به شهرستان نجف آباد در محل فرمانداری ویژه این شهرستان با موسی مباشری (فرماندار) دیدار و در نشستی پیرامون موضوعات مختلف دامپزشکی استان و شهرستان به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این جلسه دکتر موسوی مدیرکل دامپزشکی استان مطالبی پیرامون جایگاه و نقش مهم دامپزشکی در خدمت رسانی به آحاد جامعه و گستره فعالیت های دامپزشکی در استان عنوان نمود و در ادامه از میزان صادرات فرآورده های خام دامی استان به سایر کشورها آماری ارائه و همچنین به اجرای 22 اردوی جهاد دامپزشکی در استان، از جمله روستای حسین آباد شهرستان نجف آباد اشاره نمود.

در ادامه فرماندار شهرستان نجف آباد ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان، به ویژگی های خاص شهرستان و دارا بودن فرمانداری ویژه اشاره نمود و ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی دکتر فضل الله صالحی رئیس شبکه دامپزشکی در مدت تصدی خود، خواستار اقدامات ویژه سرپرست جدید این شبکه در حوزه دامپزشکی شهرستان شد.  

در ادامه دکتر فضل الله صالحی رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان، از مساعدت های فرماندار شهرستان در طول خدمت خود تشکر و قدردانی نمود.

سپس دکتر میثم استکی سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل دامپزشکی استان و فرماندار شهرستان گفت: تلاش دارم با استفاده از تجربیات گذشته و حمایت مسئولین خدمات موثر و مفیدی به مردم شریف این شهرستان ارائه نمایم.

در پایان این جلسه دکتر سیدرضا موسوی با اهدای لوح سپاس به دکتر فضل الله صالحی از زحمات وی تشکر نمود و همچنین با آرزوی موفقیت برای دکتر میثم استکی، حکم سرپرستی وی نیز ابلاغ گردید.

بعد از این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، در نشستی صمیمانه با همکاران این شبکه دیدار و به گفتگو پرداختند.


نظر شما
ادامه