کد خبر: ۷۶۰۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: «دکتر علی فاتحی نیا» مدیر کل دامپزشکی استان یزد طی حکمی «دکتر جلال الدین شریعتمدار» را به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان زارچ منصوب نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، در متن حکم انتصاب توسط مدیرکل دامپزشکی استان یزد چنین آمده است:

جناب آقای دکتر جلال الدین شریعتمدار

سلام علیکم ؛

نظر به تعهد، تخصص و شایستگی، جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان « سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان زارچ» منصوب می شوید.

بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات در راستای ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های خام دامی و همچنین حمایت های همه ‌جانبه از بهره برداران، سرمایه گذاران ، تولیدکنندگان، پرورش دهندگان و فعالین بخش خصوصی دامپزشکی با رویکرد جهادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های دولت مردمی و همچنین تلاش در راستای ارتقاء ارایه خدمات مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از خرد جمعی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
4
تبریک خدمت دکتر شریعتمدار از مردان نیک روزگار هستند
رضا شیبانی تذرجی-هرمزگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
3
تبریک عرض می کنم خدمت جناب دکتر شریعتمدار و آرزوی تندرستی،پیروزی،سربلندی و دلخوشی دارم برای این دوست عزیز و همکار فرهیخته.شخصیت منحصر به فردی هستند آقای دکتر از نظر علم،عمل،مهربانی،وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری و گمان نمی کنم افرادی که با ایشان همکلاس و همکار و همسایه بوده اند، کوچکترین نکته منفی در شخصیت و برخورد آقای دکتر شریعتمدار دیده باشند.امیدوارم سیستم دامپزشکی تاب و تحمل چنین شخصیت هایی را داشته باشد!
قنواتی - خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
2
تبریک عرض میکنم خدمت دوست عزیزم جناب دکتر شریعتمدار عزیز. با آرزوی تندرستی و موفقیت برای ایشان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
0
1
عرض سلام و ادب و احترام خدمت کلیه دوستان و همکاران گرانقدر بنده در حد توصیفات شما عزیزان نیستم و فقط اگر یک چیز برای بالیدن به خود داشته باشم آن هم نعمت بهره مندی از دوستی و همنشینی با شما سروران است. از خداوند متعال آرزوی موفقیت، سربلندی و شادکامی همه شما را خواستارم
نظر شما
ادامه