کد خبر: ۷۶۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر علی فاتحی نیا» مدیر کل دامپزشکی استان با حضور در دانشکده دامپزشکی اردکان، ضمن دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه، در جمع دانشجویان رشته دامپزشکی ضمن تبریک 14 مهر روز ملی دامپزشکی، توجه دانشجویان رشته دامپزشکی به افزایش توان علمی به منظور ارائه خدمات به جامعه را یک ضرورت دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، وی در این دیدار، با اشاره به ضرورت توجه دانشجویان به افزایش توان علمی به منظور ارائه خدمات به جامعه به ویژه تولید کنندگان مواد پروتئینی، دانشجویان را به تلاش مضاعف در کسب دانش فنی با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود توصیه کرد.

دکتر فاتحی نیا در جمع دانشجویان رشته دامپزشکی، با موضوع اهمیت حرفه دامپزشکی به خصوص در کنترل و پیشگیری بیماری های دامی و مبحث نظارت بهداشتی فراورده های خام دامی، به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین وی در این دیدار به معرفی مهترین بیماری های بین انسان و دام پرداخت و راه های پیشگیری از این بیماری ها و همچنین راه های انتقال بیماری ها را برای دانشجویان بیان نمود.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه به اهمیت مهارت دانش آموختگان در این حوزه پرداخت و تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان یزد آمادگی دارد که با تعامل با دانشگاه اردکان در تحقق این امر مشارکت داشته باشد.

در این دیدار که، فرماندار شهرستان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردکان حضور داشتند دکتر احمد فتوحی رئیس دانشگاه اردکان نیز با بیان اهمیت استفاده دانشجویان از تجربیات کارشناسان دامپزشکی به منظور مشاوره، هم‌افزائی و بهره برداری علمی دانشجویان، حضور دوره ای کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان را در این دانشگاه خواستار شدند.

در پایان این مراسم از دانشجویان برتر حوزه فرهنگی این دانشگاه با حضور مدیرکل دامپزشکی استان تقدیر بعمل آمد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فتوحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
0
1
دکتر احمد فتاحی ریس دانشگاه ما دانشگاه اردکان است که حکیم مهر عزیز ایشالا اصلاح خواهند کرد
نظر شما
ادامه