کد خبر: ۷۶۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - هفته پایانی آذرماه سالجاری ، کشورمان شاهد برگزاری اولین سمینار اینترنتی در عرصه دامپزشکی موسوم به webinar بود.

پنجمین کنگره ملی حیوانات کوچک که با ابتکار جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک به صورت اینترنتی برگزار شد هر چند اطلاع رسانی بسیار ضعیفی داشت و با استقبال چندان قابل توجهی هم روبرو نشد اما در نوع خود نویدبخش حرکتی جدید در عرصه دامپزشکی بود.

علاقمندان به بهره مندی از مقالات این کنگره با اتصال به اینترنت می‎توانستند در سایت جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک به مشاهده اسلایدهای تهیه شده بپردازند.

گفتنی است این کنگره قرار بود آبان ماه سالجاری در تهران برگزار شود اما به دلایلی نامشخص این زمان تغییر کرد و پس از تأخیر یک‎ماهه به صورت اینترنتی برگزار شد.

فهرست مقالات این کنگره اینترنتی و سایر اطلاعات در این باره با کلیک از اینجا در دسترس علاقمندان است.

برگزاری پنجمین کنگره ملی حیوانات کوچک که شروع حرکتی جدید در کشورمان در عرصه دامپزشکی محسوب می‎شود در سایت انجمن جهانی دامپزشکی هم به شرح زیر انعکاس یافته است :

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هانی
|
-
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
0
0
چشم خبرنگاران شما روشن که تازه فهمیدید. جامعه جهانی دامپزشکان فهمیده هنوز شما نفهمیدید. اگر کسی درگوشی حرف بزند شما عکس و خبرش را می زنید. چطور این کنگره که نظام دامپزشکی هم اعلام کرده شما نفهمیده بودید.
این را به عنوان یک نقطه ضعف سایت خبری شما باید ذکر کرد.
ممنون
دکتر شاهو قهرمانی - رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
0
0
وبینار با اینترنت ذغالی اون هم از نوع بی ذغالش!!!! این آقای دکتر دبیر علمی کنگره هم یه کارایی میکنه ها !!!!
نظر شما
ادامه