کد خبر: ۷۶۳۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر حاجی پور» نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی با کارکنان دامپزشکی شهرستان آمل دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی آمل، نشست صمیمانه «دکتر رسولی زاده» رئیس این اداره و «دکتر حاجی پور» نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی در این اداره برگزار شد.

در این دیدار دکتر حاجی پور ابتدا از بخش های مختلف اداره دامپزشکی آمل بازدید و از پرسنل خدوم و زحمتکش دامپزشکی شهرستان تقدیر کرد. ایشان در نشست صمیمی با همکاران با اشاره به اهمیت فعالیت های دامپزشکی و با بیان جایگاه برتر شهرستان آمل در تولید فراورده های دامی، سرمایه گذاری در حیطه دام را بسیار با اهمیت و پشتوانه این سرمایه گذاری را وجود دامپزشکی قوی و توانمند برای حفظ سلامت و سرمایه های دامی و تولید فراورده های سالم و بهداشتی دانستند.

دکتر رسولی زاده ضمن عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به دکتر حاجی پور و هیئت همراه، گزارشی از عملکرد اداره دامپزشکی آمل و شرایط سخت کار و مسئولیت های سنگین همکاران ارائه داد و انتظارت همکاران در خصوص حل مشکلات معیشتی از جمله اعمال ضریب ۱.۱ در حکم حقوقی، اعمال رسته بهداشتی و درمانی، برقراری حق محرومیت از مطب و ... را بیان کردند.

دکتر حاجی پور نیز ترمیم حقوق و دریافتی های پرسنل زحمتکش دامپزشکی را ضروری دانستند و قول مساعد برای پیگیری آنها را دادند.

در پایان جلسه آقای دکتر حاجی پور با اهدای لوح تقدیر به کلیه پرسنل اداره از تلاش های بی دریغ و شبانه روزی همکاران قدردانی نمودند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
0
9
موقع انتخاباته ودر پی کسب رای هستند ایشان!!!
خیلی جالبه تمامی نمایندگان به سختی کار دامپزشکی وکمی دریافتی انان اذعان دارند ولی در مجلس موقع دفاع از حق وحقوق این صنف گویا یا خوابند ویا خودرا به خواب زده اند . !!!!! نمونه اش بحث حق محرومیت از مطب بود که دیدیم چه دفاع جانانه ای از آن شد!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
2
0
یعنی این ماه پرسنل دامپزشکی افزایش جزیی حقوق ازترمیم را درپایان ماه میگیرد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
1
0
حداقل درج تسری در احکام رو میگفتید.
نظر شما
ادامه