کد خبر: ۷۶۳۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس کارگروه علمی دامپزشکی وزارت علوم در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر مهدی قمصری» افزود: از طرف دفتر گسترش وزارت علوم یا کارگروه علمی دامپزشکی وزارتخانه با هیچ مجوز جدیدی برای تاسیس دانشکده دامپزشکی در اردبیل موافقت نشده است ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: هنوز چند ساعتی از انتشار خبر اخذ مجوز جذب دانشجوی دکترای دامپزشکی در شهرستان گرمی استان اردبیل از سوی «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نگذشته بود که رئیس کارگروه علمی دامپزشکی وزارت علوم ضمن کذب خواندن این ادعا، نسبت به آن واکنش نشان داد.

«دکتر مهدی قمصری» در گفتوگو با حکیم مهر، گفت: «بنده خبر اخذ مجوز دانشکده دامپزشکی جدید برای شهرستان گرمی یا هر شهر دیگری را تکذیب میکنم. متاسفانه نزدیکی به انتخابات باعث میشود که نمایندگان قبلی برای جمعآوری رای مجدد، یا کاندیداهای جدید برای اخذ آرای عمومی، اخبار کذبی را که تصور میکنند جامعه نسبت به آنها اقبال نشان میدهد، پخش کنند.»

وی با اشاره به اینکه انتظار ما این است که خبرگزاریهای معتبر خیلی به این نوع اظهارنظرها اطمینان نکنند، تصریح کرد: «منابع خبری باید از مبادی قانونی استعلام بگیرند که آیا چنین مجوزی صادر شده یا نه؟ متاسفانه فضای انتخابات و لزوم جلب توجه مردم، برخی افراد را وادار میکند که اخبار دروغین منتشر کنند.»

دکتر قمصری با تاکید بر اینکه خبر صدور مجوز جدید به شدت تکذیب میشود، خاطرنشان کرد: «از طرف دفتر گسترش وزارت علوم یا کارگروه علمی دامپزشکی وزارتخانه با هیچ مجوز جدیدی برای تاسیس دانشکده دامپزشکی در اردبیل موافقت نشده است.»

رئیس کارگروه علمی دامپزشکی وزارت علوم در پاسخ به این سؤال حکیم مهر که آیا این افراد میتوانند به صورت خودسرانه و بدون اخذ مجوز از وزارت علوم اقدام به راهاندازی رشته دامپزشکی کنند؟ گفت: «خیر، از طریق معمول امکان انجام این کار وجود ندارد و این اقدامات بیشتر برای جلب توجه صورت میگیرد.»

 


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
11
بنظرم نماینده شهرستان گرمی یه اشتباه استراتژیک کرد باید از فرمول دانشگاه بوعلی سینا استفاده میکرد بدون هیچ پوشش خبری سورپرایز کردن همه رو بدون هیچ سر و صدایی...
بوعلی سینا رو چرا مجوز جدید دادید
آراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
11
جناب دکتر قمصری عزیز،پارسال هم مجوز تاسیس در شهر بجنورد و رشت و اراک و… تکذیب شد.ولی ناگهان دانشگاه همدان به جمع لیست دامپزشکی اضافه شد.
تکذیب مهم نیست،مهم جدیت در سر و سامان دهی آموزش رشته دامپزشکی است.در عجبم چرا هیچ گروهی از جامعه ی دامپزشکی به ماجرای دانشگاه بو علی سینا اعتراضی نکردند؟!طبیعتا نتیجه اش گرمی و اردبیل و رشت و اراک و بجنورد و یزد و … خواهد شد.
مسیر حل مشکلات شغلی دامپزشکی از مسیر آموزشی این رشته می گذرد.مادم که حوزه آموزشی این رشته چنین بی در و پیکر و فاجعه بار است،امیدی به پویایی سیستم دامپزشکی کشور در سطح کلان نداشته باشیم.
یکبار برای همیشه تعصب را کنار بگذارید و از سیستم رشته های پزشکی و … ، در امر آموزش دامپزشکی الگو برداری کنید یا خیر،سیستم های آموزشی کشور های پیشرفته را اجرا کنید.
البته که سال بعد یک شهر جدید هم به لیست انتخاب رشته اضافه خواهد شد،گردونه می چرخد،اردبیل یا رشت؟!
پاسخ ها
آزمایشگر بی طرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
بوعلی از گذشته های دور دانشکده دامپزشکی و هیئت علمی خوب داشته، و در تمامی رده های پیرادامپزشکی، دانشجو میپذیرفته، در عجبم که چرا برای دوره دکترا عمومی دیر اقدام کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
1
6
امیدوارم مثل بافت نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
7
اینا اول مجوز رو تو ذهن شون میگیرن! بعد اعلام عمومی میکنن برای جذب رای، در نهایت هم با تحت فشار دادن وزیر، موفق میشن واقعا مجوز رو بگیرن!
نظر شما
ادامه