کد خبر: ۷۶۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان مرزی آستارا از تیمار و رهاسازی ۲ بهله پرنده شکاری قرقی در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «محمدرضا سلامی» ریک در حاشیه رهاسازی این پرندگان شکاری، اظهار کرد: دوستداران محیط زیست دو بهله قرقی مصدوم که توانایی پرواز در طبیعت را نداشتند برای تیمار و درمان احتمالی به پاسگاه طبیعت گردی آستارا انتقال دادند.

وی افزود: این دو پرنده شکاری پس از چند روز نگهداری و تیمار توسط تکنسین دامپزشکی اداره محیط‌زیست آستارا  و اطمینان از سلامت جسمانی و بهبودی  پرنده، در زیستگاه خود رهاسازی و به آغوش طبیعت بازگشتند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آستارا با قدردانی از شهروندان حامی حیات وحش، تأکید کرد: حفاظت از گونه جانوری و حیات‌وحش جز با همکاری و مشارکت مردم امکان پذیر نیست و امیدواریم در سایه این حمایت‌های مردمی شاهد توازن و پایداری اکوسیستم و تنوع زیستی ارزشمند در استان گیلان باشیم.

براساس گزارش اداره روابط‌عمومی و امور رسانه محیط‌ زیست گیلان، سلامی ریک خاطرنشان کرد: قرقی از پرندگان کوچک شکاری حیات وحش ایران بوده که به خانواده قوشیان تعلق دارد و دارای پروازهای سریع و تند است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
0
0
کاردان مگه درمان میکنه
نظر شما
ادامه