کد خبر: ۷۶۹۸

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی بابلسر گفت: توزیع‌کننده قلابی که به صورت غیرقانونی اقدام به عرضه گوشت در شهرستان بابلسر کرده بود شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.
ناصر دستوریان اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی به نام ر- ب 28 ساله، شب‌ها در پستوی مغازه اجاره‌ای بنگاه معاملات ملکی ماشین به صورت غیرقانونی اقدام به بسته‌بندی گوشت چرخ می‌‌کند بلافاصله با همکاری شبکه دامپزشکی بابلسر، توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.
وی بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد این شخص اقدام به چرخ‌کردن سنگدان مرغ یخ‌زده با سنگدان تازه در شرایط کاملا غیربهداشتی کرده و با عنوان گوشت‌چرخ کرده تازه گوساله اقدام به برچسب گذاری، بسته‌بندی و عرضه آن در بین مردم می‌کرد.
دستوریان تصریح کرد: در محل وقوع جرم، 70 کیلو سنگدان چرخ کرده و 20 کیلو سنگدان فله ثبت و ضبط و نامبرده به مقام‌های قضایی تحویل شد.
رئیس دامپزشکی بابلسر با اشاره به اینکه شهروندان از خرید هر نوع محصولی که دارای مجوز بسته‌بندی و عرضه از دامپزشکی نبوده خودداری کنند، خاطرنشان کرد: مردم در سطح روستاها و بخش‌ها، گوشت‌های مورد نیاز خود را از سوپرها و مغازه‌هایی که دارای مجوز از سوی دامپزشکی بوده خریداری کنند و در صورت مشاهده هر نوع عرضه محصولات گوشتی غیربهداشتی، مراتب را با دامپزشکی شهرستان در میان بگذارند.

 

 

نظر شما
ادامه