کد خبر: ۷۷۲۲۶

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به ادامه روند بهبود زیرساخت‌های کشتارگاهی در ایلام، گفت: در سال جاری با اجرای طرح‌های برون سپاری دامپزشکی در بخش واکسیناسیون بیش از ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «دکتر یونس احمدی» روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ در دیدار با مدیرکل بازرسی استان ایلام با تقدیر از حمایت‌های سازمان بازرسی استان از فعالیت‌های دامپزشکی، افزود: ورود دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان بازرسی باعث تقویت دستگاه‌های اجرایی در رسیدن به اهداف سازمانی می‌شود.

وی تصریح کرد: بازرسی استان ایلام در کنار دامپزشکی در قضیه انبارهای خوراک دام و کشتارگاه دام ایلام به خوبی ورود کرد و خوشبختانه منجر به خروجی‌های خوبی در استان ایلام شد.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه مساله ساماندهی کشتارگاه‌ها از اهمیت بسیار بالایی در استان برخوردار است، افزود: با دستور  استاندار محترم تا کنون سه جلسه کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌های استان برگزار شده و روند اصلاح زیرساخت‌های کشتارگاهی در استان اکنون بهتر از گذشته شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام بیان کرد: به طور مثال با اقدامات و مستندسازی صورت‌گرفته ، کشتارگاه دام صنعتی ایلام در مراحل نهایی برای واگذاری به بخش دیگر قرار دارد. کشتارگاه مهران هم ساماندهی و بهسازی شده و در دیگر شهرهای استان نیز شهرداری‌ها برای ساماندهی کشتارگاه‌ها پای کار آمده‌اند.

وی گفت: از اقدامات مهم دامپزشکی در ۲ سال گذشته بحث برون سپاری خدمات بوده که امسال و سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده و بیش از ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام بیان کرد: به دلیل اینکه آمار برخی بیماری‌های مشترک در استان بالاست، برای واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه نیازمند حمایت بازرسی استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی دامپزشکی استان ایلام تامین گوشت سالم و بهداشتی برای مردم استان است، افزود: برای رسیدن به این هدف از حمایت‌های بازرسی استان استفاده خواهیم کرد.


نظر شما
ادامه