کد خبر: ۷۷۲۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: با حکم وزیر جهادکشاورزی، «دکتر مهدی فیضی» مدیر کل دامپزشکی به مدت سه سال به عنوان عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات کارمندان سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، با حکم وزیر جهادکشاورزی، «دکتر مهدی فیضی» مدیر کل دامپزشکی  به مدت سه سال به عنوان عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل منصوب شد.

در بخشی از این حکم انتصاب که از سوی «دکتر محمد علی نیکبخت» صادر گردید، آمده است:

به استناد ماده (2) قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 9/7/1372 و ماده (3) آئین نامه اجرایی قانون، به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت تقوی، عدالت و حفظ شئون افراد در اجرای قانون و اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی موفق باشید.

گفتنی است هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری سازمان جهادکشاورزی استان دارای سه عضو اصلی  و دو عضو علی البدل می باشد که به منظور رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان جهادکشاورزی استان به مدت سه سال توسط وزیر جهادکشاورزی منصوب می شوند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
1
0
ان شاالله که منشا خیر باشند
نظر شما
ادامه