کد خبر: ۷۷۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی مشهد از ابطال پروانه بهداشتی فعالیت 3 مرکز متخلف عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان در یک ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی مشهد، «دکتر محمد سیاح» با بیان این خبر اظهار داشت: بازرسان بهداشتی واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه بطور مستمر از کلیه واحدهای تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی بازرسی نموده و شاخص های بهداشتی در حوزه بهداشت و امنیت غذایی شهروندان را پایش می نمایند.

وی، با اشاره به اینکه بازرسان با مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این بخش، سریعاً موضوع را با تنظیم صورتجلسه و ارجاع به مراجع ذیصلاح پیگیری می نمایند، اظهار داشت: واحد حقوقی این شبکه در یک ماهه گذشته با تشکیل و تنظیم 41 فقره پرونده تخلفات بهداشتی در حوزه بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی، امنیت غذایی شهروندان را پیگیری نموده است.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان ساخت: پروانه بهداشتی فعالیت این 3 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی به دلیل تکرار تخلفات بهداشتی متعدد، از سوی مقام قضائی ابطال و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
0
1
کار بسیار شایسته
ممنون از تیم احرایی دکتر سیاح عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
0
تبریک به دکتر سیاح بابت انتخابشون در نظام دامپزشکی مدیر دلسوز و توانمند گرچه در شهرستان مانیست .
نظر شما
ادامه