کد خبر: ۷۷۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رییس اداره دامپزشکی تفرش از شناسایی و ضبط بیش از 600 ویال داروی دامی از یک فروشگاه غیر مجاز در شهرستان تفرش خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان تفرش، «دکتر رضا رضایی» در این خصوص گفت: در جریان بازرسی های دامپزشکی تفرش تعداد 650 ویال انواع داروی دامپزشکی به ارزش تقریبی 250 میلیون ریال که به صورت غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع عرضه می شد در یک فروشگاه سموم و بذر کشاورزی شناسایی و ضبط شد و برای تعیین تکلیف به دامپزشکی شهرستان منتقل شد.

وی در ادامه گفت: پس از تشکیل پرونده و پیگیری از طریق مراجع محترم قضایی، مقداری از این داروها که تاریخ منقضی بودند معدوم سازی و مابقی به نفع دولت ضبط شد که پس از انجام این اقدامات مالک داروها به جریمه نقدی محکوم شد.

دکتر رضایی افزود: عرضه و توزیع تمامی داروهای مورد استفاده در صنعت مرغداری و دامداری باید از طریق چرخه مجاز و شرکت های پخش سراسری استانی و در نهایت توسط داروخانه های دامپزشکی و ارائه نسخه دکتر دامپزشک تحویل مرغدار و یا دامدار شوند.

رییس اداره دامپزشکی تفرش از همشهریان و دامپروران شهرستان خواست، به منظور خرید هر گونه داروی و مکمل دامی از مراکز فروش به تاریخ انقضا و لوگوی دامپزشکی دقت کرده و فاکتور خرید را از داوخانه مطالبه نمایند و همچنین در صورت مشاهده تخلف در پخش و عرضه این اقلام دارویی مراتب را به اداره ی شهرستان اطلاع رسانی کنند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
1
تو شهرستان مام زیاده همه هم میدونن
راحتم دارن کار میکنن
نظر شما
ادامه