کد خبر: ۷۷۹۳۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهر: وجود قانونی برای عزل نمایندگانی که به وعده‌های خود عمل نکردند، ضرورتی است که برخی از متنفذین استان کردستان در نشستی با مسئولان آن را مطرح کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، جمعی از متنفذین استان کردستان متشکل از اقشار مختلف اعم از روحانیون، بازاریان و اساتید دانشگاه چهارشنبه در نشستی با معاون سیاسی امنیتی استاندار به بیان مسائل و مشکلات پیش روی جامعه که می تواند در تصمیم مردم برای مشارکت در انتخابات اثرگذار باشد، پرداختند.

«ماموستا قاسم کرکوکی» از شهرستان کامیاران در این نشست اظهار کرد: مردم باید از اینکه صاحب حکومتی جمهوری اسلامی هستند نه جمهوری صهیونیستی که کودک کش است، شکرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه به هشت کشور دنیا سفر کرده است، افزود: برخورداری مردم ایران از نعمت هایی هم چون گاز، برق و آب کم نظیر است.

این روحانی که متولد اقلیم کردستان عراق است و چندین سال است در شهر کامیاران سکونت دارد، گفت: نحوه برخورد برخی مدیران با ارباب رجوع نامناسب است و با وجود داشتن منصب و جایگاه و حقوق مناسب قدر این نظام را نمی داند و بیشتر مردم را مایوس می کنند.

ماموستا کرکوکی ادامه داد: باید از بکارگیری نیروها در اداراتی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بیشتر دقت شود چراکه رفتار و برخورد این افراد بر روی مردم تاثیرگذار است و این اشخاص با عملکرد نامناسب خود دارند به این نظام ارزشمند ضربه وارد می کنند.

مدیر باید مثل مرحوم دکتر ورمقانی کار کند

وی یادآور شد: مدیر باید مثل مرحوم دکتر ورمقانی (مدیرکل سابق دامپزشکی کردستان) کار کند. او شب و روز خود را به بازدید مستمر از واحدهای دامداری و کشتارگاه ها اختصاص داده بود و از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی کرد، خیلی ها قدرشناس او نبودند.

این روحانی از شهرستان کامیاران ادامه داد: دکتر ورمقانی فرد شایسته ای بود که حیف است در چنین جلسه ای اسمی از چنین مسئول ارزشمند و پرکاری نیاوریم.

ماموستا کرکوکی بیان کرد: بدبینی مردم از نظام نیست و اگر مسئولان هم چون استاندار کردستان با مردم دیدار کنند و دل آنها را بجا آورند انگیزه و شور هم ایجاد می شود.

بانوی کارآفرین کردستانی و رئیس اتحادیه آرایشگران استان هم در این نشست اظهار کرد: کاش قبل از استخدام هر نیرویی در دولت از او امتحان تاریخ صدراسلام و قوانین اسلامی گرفته می شد.

پرستو ایرانی راد بیان کرد: برخورد با اختلاسگران و اعدام آنها باعث می شود مردم بدانند هرکسی به مال و ثروت این کشور دست درازی کند محاکمه می شود نه اینکه فرزندانمان بگویند تا وقتی که این دزدها باشند چیزی برای ما نمی ماند و بخواهند از کشور خارج شوند.

وی بیان کرد: انتظار می رود مسئولان با هوشمندی رفتار کنند نه اینکه قبل از برگزاری رویداد مهمی هم چون انتخابات تصمیماتی می گیرند و کارهایی انجام می دهند که بیشتر منجر به ناراحتی و کاهش انگیزه در مردم می شود.

رئیس هیات مدیره تعاونی تعمیرکاران اتومبیل در این نشست با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد افتخار می کنند که شناسنامه آنها مهر انتخابات نخورده است، گفت: یکی از این افراد از بنده که برعکس آنها به اینکه شناسنامه ام دیگر جای مهر ندارد افتخار می کنم، سوال کرد آیا در قانون ماده ای وجود دارد تا اگر نماینده‌ای به وعده ش عمل نکند عزل شود؟.

جلال نوری ادامه داد: در قانون اساسی ما بند قانونی برای برخورد با چنین نمایندگانی وجود ندارد، هرچند این مورد را باید مطرح کرد و روی آن کار کرد و بی شک وجود چنین قوانینی می تواند میزان مشارکت را به طور چشمگیری افزایش دهد.

وی اضافه کرد: مشکل مهم ما وجود منافقین داخلی است وگرنه همه ما به پیشرفت ها و توانمندی های کشورمان افتخار می کنیم.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
3
16
روحش شاد دکتر ورمقانی بزرگ . پارسال اینموقع تمام هم وغمش بجز تامین بهداشت عمومی وتشدید نظارت بر واحدهای عرضه ورستورانها، تامین معیشت همکاران وپرداختی های عالی اخر سال بود. انشالا خدا رحمتش کنه و تمام کسانی که بناحق ومغرضانه باعث انفصال اون بزرگمرد تاریخ دامپزشکی کشور بودند بسزای اعمالشون برسونه . ما که تا زنده ایم خدمات وزحمات و تلاشهای جوانمردانه اش برای خدمت بمردم وتامین معیشت همکارانش رو فراموش نمیکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
2
13
آن مرحوم یک ایثارگر در صحنه نبرد دامپزشکی بودند. خداوند رحمتشان کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
شهید دامپزشکی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
0
دست میزاد به سازمان دامپزشکی کشور
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
2
5
خدا شاهده دیگه یکی مثل ورمقانی پیدا نمیشه واقعا انسان ارزشمندی بود که حیف وصدحیف که خون به جگر این بزرگوار کردند انسانی پاکدست متواضع مخلص بی غل وغش بزرگ وبزرگمنش ولی چه فایده افسوس تا قام قیامت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
2
2
دکتر ورمقانی مدیری تکرار نشدنی بودند ، درود بر ماموستا شجاع و مومن عزیز که تلاش های شبانه روزی این مدیر جهادی را بیان کردند ، برخلاف بعضی ها که در سکوت هستد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
و مرگ بهترین هدیه خداوند است برای بندگانش
نظر شما
ادامه