کد خبر: ۷۸۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر -  عضو منتخب شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در جمع رؤسای نظام دامپزشکی استانها بر سلامت و شفافیت انتخابات مجمع عمومی و شورای مرکزی این سازمان تأکید کرد.

دکتر سید محمد آقامیری چهاردهم دی ماه سالجاری در محل سازمان نظام دامپزشکی گفت : انتخابات مجمع عمومی و شورای مرکزی نظام دامپزشکی دوره سوم جزء شفافترین و سالم ترین انتخابات نظام دامپزشکی محسوب می‌شود.

وی در هفتمین مجمع رؤسای نظام دامپزشکی استان‎ها افزود : به نظر من مرزبندی بین بخش دولتی و خصوصی معضل بزرگ دامپزشکی است که مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم ادامه داد : بخش دولتی بدون حمایت‎های بخش خصوصی عملاً تأثیرگذاری خود را از دست خواهد داد و دیگر توانایی پیشبرد اهداف خود در راستای ارتقای بهداشت عمومی و اعتلای دامپزشکی را نخواهد داشت که این موضوع به نفع کشور هم نیست.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت : در دوره سوم خط کشی و تعیین حد و مرز بین دو بخش خصوصی و دولتی را حذف کردیم و تنها یک واژه در اولویت اقدامات و برنامه‎ها قرار گرفت و آن واژه مقدس دامپزشکی بود، زیرا شاغلان بخش خصوصی و دولتی سربازان گمنامی هستند که همگی تحت عنوان دامپزشک به دور از هیاهو در صف اول مبارزه با بیماری‎ها قرار دارند.

آقامیری همچنین خطاب به رؤسای نظام دامپزشکی استان‎ها گفت : لازم است از همه اساتید، پیشکسوتان، دانشگاهیان و رؤسای دوره‎های گذشته که با ابراز لطف، حمایت‎های جدی از اینجانب نمودند تشکر کنم.

وی افزود : این نکته هم نباید نادیده گرفته شود که همه موفقیت‎ها و دستاوردها کار یک نفر نیست بلکه حاصل تلاش جمعی و زحمت تک تک فعالان دامپزشکی در سراسر کشور است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم در بخش دیگری از سخنانش با بکار بردن عبارت "مسائل اخیر" ترجیح داد درباره عدم معرفی رئیس این سازمان در دوره چهارم هم اظهار نظر کند و به همین سبب گفت : ما همواره پایبند به قانون بوده و خواهیم بود و مسائل اخیر هیچ تأثیری در روند قانونی انجام وظایف و اختیارات در سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت.

بنابراعلام سایت سازمان نظام دامپزشکی در این جلسه اکثر رؤسای نظام دامپزشکی استانها در سخنان خود بر لزوم قانون‎گرایی تأکید کردند و خواستار احترام به آرای جمعی برای تصدی ریاست سازمان نظام دامپزشکی شدند.

اظهارات دکتر آقامیری درباره حذف مرزهای بخش دولتی و خصوصی در دوره سوم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در حالی بیان شده که در این دوره مسئولین دو سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی به صراحت علیه یکدیگر مصاحبه نموده و به انتشار جوابیه هم پرداختند.

استعفاء برخی از مدیران دولتی از شورای مرکزی دوره سوم و انتقادات صریح دکتر آقامیری از سازمان دامپزشکی کشور، واجد تالی فاسد خواندن شرکت سازمان دامپزشکی در مراسم روز ملی دامپزشکی سال 1388 و عدم شرکت رئیس سازمان نظام دامپزشکی در مراسم روز ملی دامپزشکی سالجاری و حتی به تازگی انتشار یک خبر بی‎سابقه در سایت رسمی این سازمان در رویارویی با بخش دولتی و حذف آن به فاصله‌‎ای کوتاه را می‎توان از جمله مرزبندی‎هایی دانست که گاهی رنگ تقابل هم به خود گرفته است.

از سویی دیگر در حالی دکتر آقامیری از عدم تأثیر "مسائل اخیر" در انجام وظایف سازمان نظام دامپزشکی سخن گفته است که برخی ارکان این سازمان نظیر صندوق تعاون و رفاه به دلیل عدم معرفی رئیس جدید در رکود به سر می‎برند و به رغم هدفمندسازی یارانه‎ها و تورم سالانه از نتیجه پیگیری و اقدام این سازمان درباره به روز رسانی تعرفه‎های خدمات دامپزشکی خبری در دست نیست!

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روزبه شباک
|
-
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
خدمت اقای دکتر اقامیری ارجمند بایستی عرض کنم که این خط کش رو شما از کجا اوردید و این مرز بین دولتی و خصوصی رو چگونه حذف نمودید. این مرزی بوده که خودت{ان} گذاشتی{د} ، اگه حقیقت رو هم می خوا{ه‍}ی{د} بدونی{د} اینه که توی خیلی از استانها هنوز هم بخش دولتی داره کارهای نظام رو ساماندهی می کنه. قسم حضرت عباس رو باید قبول کرد یا دم خروس . تکلیف ما رو مشخص کن{ید}. شاید هم مشکل توی این خط کشه. اگه مرز رو برداشتی{د} ، که همین مرز رو هم خودت{ان} ایجاد کردی{د} و بعد از تصویب قانون نظام جامع دامپروری فهمیدی{د} چه ...... . دیگه این جمله چیه که می گی{د} بخش دولتی بدون حمایت بخش خصوصی تاثیر گذاری خودش رو از دست میده !!!!!!!! ........
نسیم نوروزی عوض شده و حکم دستوری اومده
کمال محبی
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
....... برای جبران فرصت های از دست رفته در این حرفه؛ لطفا این کامنت رو بدون تاخیر و ... بگذار رو سایت. میدونی که........ بخشی بخاطر سکوت ما بوده .
......؟؟؟
........ .......... تفرقه ایست که در این صنف شریف و زحمت کش .......
بعلت بیگانگی از صنف دامپزشکی ..................... ولی همه میدونند که در این دوره چه ضریه هایی به پیکره دامپزشکی وارد شد. .............. انتخاب ایشان در دور اول ...... بود و گرنه ایشان چه سابقه و جایگاهی داشت که رئیس سازمان نظام دامپزشکی باشه؟
کمال محبی
|
-
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
0
بیننده محترم / با سلام و احترام / بارها توضیح داده شده است که امکان درج بخش هایی از کامنت هایی که اتهامی را متوجه یک مقام مسئول می کند از حیث اخلاقی و در درجه بعد قانونی وجود ندارد. لذا خواهشمند است در مورد اصل موضوع اظهار نظر فرمایید. با تشکر از بازدید و اظهار نظر شما - حکیم مهر

..... این چه جور کامنتی است که گذاشتی. این کارت مثل شترنجی نشان دادن بعضی هاست تو TV ایران که خون ملت رو مکیدن ولی تو TV براش حفظ آبرو می کنند و نتیجه اش شده این وضع اجتماعی. یا شجاع باش یا اصلا کامنت قبلی منو بردار. لطفا
نیس
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
دکتر های حقوق بگیر پشت میز نشین نه حال واحوال فیلد رفتن،کنترل و درمان بیمارها را دارند.و نه ترک نمیشه ،نداریم،قانون اجازه نمیده،و نه ترک، ........ این وسط دامدار بین دولتی ،خصوصی،بازارآزاد و بازار سیاه داره می سوزه. آه-----
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
........... شاهدت کیه؟
............. ..................
مگه همین ............ رای دهنده نبودند؟ .........
نظر شما
ادامه