کد خبر: ۷۸۴۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: با هدف تعیین و تبیین سیاست های راهبردی و در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی، پنجمین نشست هم اندیشی و همفکری بین بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی استان در کمتر از یکسال  از زمان حضور دکتر مهدی فیضی در منصب مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل، بعد از ظهر روز شنبه اول اردیبهشت ماه سالجاری در محل سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، در این نشست که مدیر کل دامپزشکی استان، معاون سلامت، جمعی از روسای ادارات ستادی و فنی و نیز رئیس و اعضای شورای نظام و روسای انجمن های صنفی دامپزشکی حضور داشتند مسائل و مباحثی نظیر ضابطه مند کردن فروش داروهای دام وطیور و جلوگیری از فروش دارو توسط افراد غیر مجاز، مسائل مالیاتی و معرفی یکی از اعضای نظام دامپزشکی در کمیسیون امور مالیاتی، حل مشکلات و چالش های پیش روی مسئولین فنی و بهداشتی واحدهای تولیدی و نیز مسائل و چالش های آزمایشگاههای دامپزشکی و سایر مسائل مرتبط مورد مشورت و همفکری قرار گرفت.

در این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور همکاران بخش دولتی و خصوصی  گفت ارتباط مداوم بین بخشی و استفاده از خرد جمعی نقش بسیار موثری در رسیدن به اهداف و برنامه های مشترک مجموعه دامپزشکی استان و ارتقاء سطح کیفی عملکرد خواهد داشت.

«دکتر مهدی فیضی» با تاکید بر لزوم تشکیل چنین جلساتی گفت این نشست ها به مثابه اتاق فکر برای مجموعه دامپزشکی استان است.

عضو انتصابی شورای نظام دامپزشکی استان هدف از برگزاری این نشست ها را ارتقاء هم افزایی، همدلی، بررسی زمینه همکاریهای مشترک و گسترش راههای تعامل برای بالا بردن ظرفیت و توان دامپزشکی در سطح استان عنوان کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان افزود: از کلیه همکاران بخش دولتی و خصوصی انتظار است با روحیه مشورتی، هم اندیشی و هم افزایی وارد میدان شده و با بیان دیدگاهها، نظرات و ایده های خود کمک مهمی به ارتقاء جایگاه دامپزشکی نمایند.

در این جلسه همچنین سایر مشکلات و معضلات بخش خصوصی در جلسه مطرح و و در باره آنها بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید و حاضرین با بیان نقطه نظرات خود در این حوزه و ضمن استقبال از تداوم تشکیل چنین جلساتی برای تسهیل امور بر لزوم تشکیل این جلسات در آینده تاکید کردند.

در پایان این جلسه به پیشنهاد مدیر کل دامپزشکی استان مقرر گردید شورای عالی مشورتی متشکل از اعضای جلسه هم اندیشی در راستای همفکری و تعامل بیشتر تشکیل و با رویکرد تعیین و تبیین سیاست های راهبردی بین بخش دولتی و خصوصی، جلسات منظمی بدین منظور برای پیشبرد اهداف جلسات برگزار شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گل آغا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
2
تو این عکس فقط یک نفر از بخش خصوصی هست بهتر بود ایم جلسه رو میذاشتن 12+1
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
2
......
چقدر جلسه خوبی!هم اندیشی بخش دولتی و خصوصی؟!!........... که آزمایشگاه دارن نمیذارن کسی بیاد تو استان آزمایشگاه بزنه.اردبیل با اون همه فارم مرغ مادر تنها و تنها و تنها دوتا آزمایشگاه داره.چرا؟........... چرا نمیخوایین به خودتون بیایین.این صنف بخش دولتی دشمن تمام عیار و بزرگترین مانع بخش خصوصی هست.این دکورها و ظاهرسازی ها به چه دردی خورده تا الان؟؟!!
نظر شما
ادامه