کد خبر: ۷۸۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های پخش دارو و واکسن استان کرمانشاه به ریاست «دکتر حسین حیدری» مدیر کل دامپزشکی استان و با حضور رئیس شورای نظام دامپزشکی، مدیر عامل و مسئولین فنی شرکت های پخش دارو واکسن، اعضای هیئت مدیره انجمن های صنفی و مسئولین فنی، در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در ابتدای جلسه مدیر کل اداره دامپزشکی استان خدمت به بهره برداران را اولویت اول همکاران بخش خصوصی و دولتی عنوان نمود و گفت: همه ما در یک جبهه و مسئول تامین سلامت دام استان به عنوان یک سرمایه ملی هستیم.

دکتر حسین حیدری رفع موانع تولید با کار جهادی و تلاش برای تولید پایدار و تحقق امنیت غذایی از اولویت های کاری دامپزشکی عنوان نمود.

وی شرط اصلی برای ارائه خدمت درست به بهره برداران را وجود همدلی میان همکاران بخش خصوص و تعامل دو طرفه بخش حاکمیتی و نظام دامپزشکی عنوان نمود و گفت: این مهم تنها با رعایت قوانین و احترام به حقوق سایر همکاران محقق خواهد شد.

در ادامه «دکتر ماندانا پدرام» رییس نظام دامپزشکی استان گفت: فعالیت شرکت های پخش علاوه بر تاثیر مستقیم بر معیشت همکاران شاغل در داروخانه ها و مراکز مایه کوبی بر حفظ جمعیت دامی به عنوان یک سرمایه ملی نیز موثر می باشد.

وی عنوان داشت: شرکت های پخش و مسئول فنی نیازمند حمایت بیشتر برای ارائه خدمات بهتر می باشند که با تعامل و همکاری اداره کل دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی این امر حاصل می گردد.

در پایان جلسه اعضای انجمن ها صنفی، مسئولین فنی و مدیر عاملین شرکت های پخش نیز مشکلات و پیشنهادات خود را دراستای ارائه خدمات بهتر به بهره برداران عنوان نمودند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
0
4
بیشتر مدیران کلی که با رانت و فساد مبارزه میکنن سزاوار حمایتن.هنوز داستان زنده یاد دکتر ورمقانی رو از یاد نبردیم
نظر شما
ادامه