کد خبر: ۷۸۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، ۴ آزمایشگاه دامپزشکی، ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و ۲ کارخانه دارو سازی دامپزشکی در استان لرستان در حال فعالیت هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در جهت رفع مشکلات تامین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی، توزیعی دارو و واکسن در استان نموده است.

مدیر کل دامپزشکی استان اعلام کرد: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش میزان تعداد واحد های دامپروری صنعتی، این اداره کل در راستای خدمات درمانی، تامین دارو و واکسن های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوز های فعالیت برای افراد واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی نموده است.

«دکتر مصطفی زبردست» اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را در مناطق و بخش های کمتر برخوردار استان عنوان کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی جهت استفاده بهره‌برداران عنوان کرد.

دکتر زبردست در ادامه عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر هیچ گونه کمبود دارو واکسن دامی در استان وجود ندارد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
0
2
با سلام قابل توجه مدیر کل لرستان که مشخص است از وضعیت داروخانه های لرستان اصلا" اطلاع ندارند چون با وجود شرکت های پخش دارویی استان که داروهای را در انبار خود دپو کرده اند ما داروخانه های استان بخصوص شهرستان خرم آباد از شرکت پخش دارو یی استان قم اقلام دارویی را خریداری می کنیم بد نیست از داروخانه های استان بازدید و استعلام بگیرید!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه