کد خبر: ۷۸۶۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر مجتبی نوروزی» افزود: با نفوذ نتایج تحقیقات شورا در عرصه و نقش‌آفرینی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) شاهد ماندگاری گوشت قرمز و سلامت خوراک نهاده‌های دامی از جمله سویا شده‌ایم ...

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اهتمام محققان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) در حل چالش های اولویت دار دامپزشکی گفت: تاکنون همکاری قابل توجهی بین شورای راهبردی تحقیقات، فناوری و دانش بنیان دامپزشکی و محققان سازمان تات رقم خورده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تات، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در شورای راهبردی تحقیقات، فناوری و دانش بنیان دامپزشکی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکلات روز دامپزشکی در اولویت این شورا قرار گرفته است، گفت: محققان سازمان تات باید در حل مشکلات روز دامپزشکی کشور پیشرو باشند کما اینکه تاکنون همکاری بسیار خوبی بین اعضای شورا و موسسات پژوهشی تات رقم خورده است.

«دکتر مجتبی نوروزی» با بیان اینکه شورای راهبردی تحقیقات، فناوری و دانش بنیان دامپزشکی در زمینه افزایش زمان ماندگاری گوشت گاو و گوسفند پاسخگو بوده است، خاطرنشان کرد: با نفوذ نتایج تحقیقات شورا در عرصه و نقش آفرینی موسسات تات شاهد ماندگاری گوشت قرمز و سلامت خوراک نهاده‌های دامی از جمله سویا شده‌ایم.

دبیر شورای راهبردی تحقیقات، فناوری و دانش بنیان دامپزشکی نیز در این جلسه ضمن ارائه راهبردهای شورای دامپزشکی گفت: تاکنون ۱۸ جلسه شورا برگزار شده است که در این جلسات ۶ طرح و ۱۹ پروژه در حوزه دام طیور شیلات و آبزیان مصوب و در حال اجرا است.

«دکتر علی اسحاقی» افزود: تمام موسسات تحقیقاتی مرتبط با حوزه دامپزشکی سازمان تات در حل چالش‌های راهبردی دامپزشکی و پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی دانش بنیان دامپزشکی متمرکز شده‌اند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های دانش بنیان جدید می‌توانند بر افزایش کمی و کیفیت صادرات محصولات دامپزشکی نقش آفرینی کنند.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
1
7
انشاا... تحقیقاتی هم برای چگونگی فتوستنز کردن کارمندان دولت با وجود این تورمها انجام بدهند شاید روش های زنده ماندن در شرایط تورم در تورم را بیابند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
0
3
عدم حضور دو مسئول اصلی و پاسخگو (رئیس سازمان دامپزشکی و رئیس نظام) در پانل چالشهای دامپزشکی در 21 کنگره دامپزشکی ایران که 13 اردیبهشت ماه در هتل المپیک برگزار شد نشان دهنده اهمیت و جایگاه چالش ها و مشکلات این قشر برای مسئولین آنها است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
1
یک جلسه پر تکرار و بی فایده دیگر
نظر شما
ادامه