کد خبر: ۷۹۴۱

حکیم مهر - ناشر کتاب پرندگان دنیا (HBW) و مجموعه اینترنتی پرندگان (IBC) در نظر دارد مسابقه بهترین عکس از پرندگان جهان را با اختصاص جوایز نفیسی به برندگان از جمله 10000 دلار به نفر اول برگزار نماید.

علاقمندان تا تاریخ 26 مارس مطابق با 7 اسفند می توانند عکس های خود را به نشانی www.hbwcontest.com ارسال نمایند.

هر شرکت کننده می تواند حداکثر تا 8 تصویر را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ارائه دهد.

جوزف هویو سردبیر ارشد سری کتاب پرندگان دنیا (HBW) گفت: این مسابقه با هدف تبدیل شدن به مهم ترین رقابت عکاسی پرندگان در سطح بین المللی ایجاد شده است و همچنین ترویج عکاسی از پرندگان و پرندهنگری -که امروزه به عنوان بهترین ابزار برای حفاظت از طبیعت محسوب میگردند- میپردازد.

مسابقه جهانی عکاسی از پرنده با هدف تشویق و انتشار دانش در مورد پرندگان همگام با خلاقیت در هنر عکاسی صورت می پذیرد.

براساس این اهداف، تمرکز این مسابقه بر روی عکاسی اخلاقی که ریشه در نهایت احترام برای حفظ پرندگان و زیستگاه آنها دارد و بدون دستکاری های غیر ضروری دیجیتال بنا نهاده شده است.

هیأت بین المللی داوران از کارشناسان عکاسی و پرنده شناسان متخصص و مشهور تشکیل یافته است و تصاویر بر اساس مهارت فنی، تنوع، ابتکار و خلاقیت ترکیب انتخاب میشوند.
هیأت داوران از میان تصاویر ارسال شده، سه عکس برتر را انتخاب می کنند. اسامی برندگان هم در تاریخ 18 می اعلام خواهد شد.

جوایز این مسابقه عبارتند از:

نفر اول: 10000دلار

نفر دوم: یک سری کامل از 16 جلد کتاب پرند گان دنیا (HBW)

نفر سوم: 8 جلد از کتاب پرندگان دنیا

همچنین به 10 نفر لوح تقدیر به همراه یک جلد کتاب پرندگان دنیا اعطا می شود و چهار جایزه ویژه هم به بهترین عکس دوربین Compact، بهترین عکس Digiscoped ، بهترین عکس پرنده در معرض خطر و بهترین عکس انتخاب شده توسط بازدید کنندگان اینترنتی داده می شود.

نظر شما
ادامه