کد خبر: ۸۰۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - دانشکده های دامپزشکی دانشگاه تهران و دانشگاه آنکارا با امضای قرارداد همکاری با یکدیگر خواهرخوانده شدند. در مراسمی که 28 دی ماه با حضور دکتر فرهاد رهبر - رئیس دانشگاه تهران - برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری و خواهرخواندگی بین دانشکده‌‌های دامپزشکی دانشگاه تهران و دانشگاه آنکارا به امضای رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آنکارا رسید.

همچنین در این دیدار تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای بین دانشکده کشاورزی دانشگاه آنکارا و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و پردیس ابوریحان دانشگاه تهران تهران به امضای رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه آنکارا و روسای پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و ابوریحان رسید.
گفتنی است دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران قدیمی‎ترین دانشکده دامپزشکی کشورمان است که قدمت آن حتی به قبل از تأسیس دانشگاه تهران برمی گردد.

این دانشکده هر چند از نظر برگزاری کارگاههای مختلف آموزشی، انتشار مقالات علمی معتبر و فعالیت‎های تحقیقاتی روند روبه رشدی دارد، با این حال و در پی تعاملات بین المللی این دانشکده، سایت این دانشکده ( http://vetmed.ut.ac.ir ) فعال و به‌روز نیست و مراجعین داخلی و خارجی بهره چندانی از آن نمی برند!

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
0
0
آفتابه لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچی...
تا دلتون بخواد هر روز در عرصه دامپزشکی تفاهم نامه و معاهده و قرارداد و قطب علمی و رشته دکترای حرفه ای و تخصصی و جذب و استخدام و بورسیه و توسعه فعالیتها و احداث واحد و آموزشکده و دانشکده و ارتقاء و غیره و غیره داریم. این افتخار جدید رو بر سند درخشان دامپزشکی مملکت تبریک و تهنیت می گم. انشاله افتخارات بیشتر
دامپزشک
|
-
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
0
مطابق معمول روحیه بدبینی!!!

این موضوع کدام اشکال را دارد؟

اگر اقدام دانشکده دامپزشکی تهران در راه اندازی دوره های دکترای تخصصی نبود این همه دانشکده های سطح کشور با کدام هیأت علمی می خواستند دکتر دامپزشک مورد نیاز کشور را تأمین کنند؟

حتی منفی بافترین فرد هم می تواند این واقعیت مثبت را تشخیص دهد که در سطح خاورمیانه کشور ما ایران به لحاظ دامپزشکی حداقل جزو کشور های برتر می باشد و این نیست جر در پرتو بار علمی اساتید کل کشور.
نظر شما
ادامه