کد خبر: ۸۰۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - یک مقام مسئول در مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به نقد نظارت رئیس هیأت امنای این مؤسسه پرداخت.

دکتر سید محمود میرافضلی در نقد خود با عنوان "آقای دکتر پرهمت باید مسئولیت خود را بپذیرد" از عدم فشار سازمان تات - که تحت ریاست دکتر پرهمت اداره می شود - برای رشد بیلان علمی مؤسسه رازی خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرده است که برابر فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار اخیر رئیس مؤسسه رازی با ایشان، وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع هیأت امنای این مؤسسه حضور یابند.

متن کامل این نوشته را از وبلاگ (سلام بر تو ای رازی) با کلیک از اینجا مطالعه نمایید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
0
0

عجیب است چگونه شخصی که در رشته هیدرولوژی و آب شناسی تخصص دارد عملاً مسئولیت اصلی مؤسسه رازی را بر عهده گرفته است؟
به راستی این درد را باید به کجا برد؟

روشن است که خارج شدن از کشاورزی و قرار گرفتن مجموعه سازمان دامپزشکی و مؤسسه رازی که وظیفه اش تولید فراورده های بیولوژیک انسانی و دامی است در وزارت بهداشت می تواند به این نابسامانی ها خاتمه دهد. انشاء الله.

دکتر حسینی
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
با سلام
................ بنده تعجب می کنم از اینکه سایت مربوط به دامپزشکی چنین مطالب .......... در موسسه که تمام آرزویش محو دامپزشکی از موسسه رازی است استناد میکند. ...... در موسسه برای همه شناخته شده است و متشکل از تعدادی پزشک و دارو ساز و کارشناس غیر دامپزشکی هستند و تمام آرزویشان این است که موسسه به وزارت بهداشت ملحق شود و در این رابطه بجز کارشکنی و ایجاد اختلال و سیاه نمایی کار دیگری نمی کنند تا موسسه را ناکارآمد نشان دهند جالب این جا است که این افراد در دوران مدیریت دکتر دلیمی جز مدیران مجموعه بوده اند و در اثر .......... در همان دوره تعویض شده اند اکثر این افراد .......... می باشند. لذا مسئولین محترم سایت در این خصوص توجه نمایید. با تشکر
دکتر حسینی
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
منظورتان از این نقطه چین ها چیست؟ اگر منظور حفظ آبرو و حیثیت افراد نویسنده مقاله است باید در مورد تهمتها و مطالب توهین آمیز و دروغهایی که به دیگران نسبت داده اند نیز باید جوابگو باشند بگذارید شفاف سازی انجام شود تا بی دلیل آبرو و حیثیت افراد بی گناه توسط افراد ........ مورد تعدی قرار نگیرد.
نظر شما
ادامه