کد خبر: ۸۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - جنوب نیوز نوشت : مدتی است نمایشگاهی با نام «جهان و طبیعت» در بوشهر برپا شده و تاکنون هیچ ارگانی مسئولیت آن را برعهده نگرفته است.

از فضای نامناسب و بوی بسیار نامطبوع این نمایشگاه در روزهای ابتدایی برپایی آن که بگذریم، موضوع بسیار مهم امنیت بازدیدکنندگان به خصوص کودکان و استانداردهای یک نمایشگاه حیوانات مهم است که متأسفانه در آن رعایت نشده است.

مشخص نیست این نمایشگاه با مجوز کدام سازمان در شهر بوشهر برپا شده و به طور کلی آیا سازمان های محیط زیست، دامپزشکی و سایر سازمان های مرتبط مسئولیت انتقال بیماری و یا سایر حوادث احتمالی آن را برعهده خواهند گرفت؟
البته مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر با انتقاد از مسئولین استان، از عدم صدور مجوز برای برگزاری این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه های بوشهر به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم سخن گفت و اظهار داشت: مسئولین شرکت برگزار کننده این نمایشگاه حاضر به پرداخت مبلغ 40 میلیون تومان به شرکت نمایشگاه ها بودند اما به دلیل مباحثی همچون حیوان آزاری و همچنین لزوم صدور مجوز توسط سازمان محیط زیست با برگزاری این نمایشگاه مخالفت شده است.

مهرداد ابراهیمی با انتقاد از شهرداری بوشهر اظهار داشت: مشخص نیست این شهرداری بر اساس چه معیارها و استانداردهایی نسبت به صدور مجوز برای برگزاری این نمایشگاه اقدام کرده است؟

برای مشاهده تصاویر این نمایشگاه اینجا کلیک نمایید.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
دقیقا همین نمایشگاه با همین نام و همین وضعیت اسف بار تابستان در همدان برگزار شد
نظر شما
ادامه