کد خبر: ۸۲۲۹

حکیم مهر - سرپرست آزمایشگاه مرجع و منطقه ای دامپزشکی استان کرمان منصوب شد.
طی حکمی از سوی دکتر غلامرضا زید آبادی مدیر کل دامپزشکی استان کرمان دکتر مهدخت طالب همت به عنوان سرپرست آزمایشگاه مرجع و منطقه ای جنوب شرق دامپزشکی معرفی شد.

درحکم دکتر زید آبادی آمده است : با عنایت به  تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به سمت سرپرست آزمایشگاه مرجع و منطقه ای این اداره کل منصوب تا برابر مقررات انجام وظیفه نمایید، امید است با تعامل موثر و سازنده با مدیران ستادی، همکاران محترم آزمایشگاه و روئسای شبکه دامپزشکی شهرستانها همراه با اتکال به خداوند سبحان در انجام امور محوله موفق باشید.
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان در آئین تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید آزمایشگاه مرجع و منطقه ای ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پریسا خواجویی رئیس پیشین آزمایشگاه مرجع و منطقه ای دامپزشکی و نظارت های دکتر مهلاء ارومیه ای مسئول اداره دارو درمان و آزمایشگاههای این اداره کل و اشاره به اهمیت آزمایشگاه به عنوان مهمترین مرجع بهداشتی اظهار داشت: جایگاهی که امروز آزمایشگاه دامپزشکی در سطح استان دارد با تلاش شبانه روزی تمامی کارمندان این مجموعه بدست آمده است.
وی افزود: مسئول جدید آزمایشگاه با همکاری تمامی کارمندان این مجموعه باید در راه حفظ و ارتقاء این جایگاه در سطح استان تلاش نماید.
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت همه جانبه جهت تامین مواد و تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه بر اصل صرفه جویی با توجه به هزینه های بالا و کمبود اعتبارات هم تاکید نمود.

 

 

نظر شما
ادامه