کد خبر: ۸۴۰۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
دکتر حسینی گفت : در موزه انگل شناسی حدود 4000 گونه انگل از سراسر کشور جمع‏آوری شده و از این نظر کاری منحصر به فرد در سطح کشور صورت گرفته است / دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دامپزشکی گفت : شهدای این دانشکده سمبل اخلاق بودند...

حکیم مهر -  دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دامپزشکی گفت : شهدای این دانشکده سمبل اخلاق بودند.

دکتر سید حسین حسینی در گفتگو با حکیم مهر به بیان خاطراتی از دوران تحصیل خود در کنار شهدای دامپزشکی پرداخت و افزود: خلق خوش و رفتار نیکوی شهدای دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بارزترین ویژگی‎ آنان بود.

وی در بخش دیگری از این گفتگو که در محل موزه انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران انجام شد گفت : در این موزه حدود 4000 گونه انگل از سراسر کشور جمع‏آوری شده و از این نظر کاری منحصر به فرد در سطح کشور صورت گرفته است.

معاون سابق دانشگاه تهران درباره وضعیت آموزش دامپزشکی هم به اظهار نظر پرداخت و خاطرنشان کرد : تعداد زیاد دانشکده‎های دامپزشکی کیفیت آموزش را تحت تأثیر قرار داده است.

دکتر حسینی با گلایه از عدم بازنگری کیفی و کمی واحدهای آموزشی دوره دکترای عمومی گفت : از سالیان قبل ضرورت بازنگری از سوی مسئولین اعلام شده اما این بازنگری به نحو مؤثر انجام نشده است.

وی که دبیر جامعه اسلامی دامپزشکان هم هست در بخش پایانی این گفتگو به سؤالاتی درباره عملکرد و فعالیت این تشکل پاسخ داد.

مشروح این گفتگو همراه با تصاویر موزه انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در ایام تعطیلات عید سعید نوروز 1391 منتشر خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
فضای دانشکده و همه کارکنان و اساتید دلشان برای صداقت و پاکی و مهم تر از همه اخلاق نیکوی دکتر حسینی تنگ شده . کجا بودیم و به کجا رسیدیم. آقای دکتر یادتان به خیر
vet
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
مرد با احساسی است از شما هم که دور از غوغای سیاسی با او مصاحبه فرمودید متشکرم.
یا دم هست در زمانی که به کوی دانشگاه حمله شده بود به دفتر ایشان رفتم و وقایع را برایشان توضیح دادم ناگهان دیدم اشک از چشمانشان جاری شد و اولین رییس دانشگدهای بودند که استیفا خودر را به وزیر وقت به همراه چند تن از مردان رییس دانشکده های دیگر ارسال نمودند به امید روزی که مسئولین ما اراده از خود داشته باشند تا اراده از مقام خود.
قره خانی
|
-
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
دکتر حسینی ازجمله اساتیدی است که بارفتار خود شاگردان زیادی را شیفته خود ساخته است.
دكتر رضوي
|
-
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
همكار بسيار عزيزم جناب آقاي دكتر حسيني يكي از دوست داشتني ترين و متدين ترين اساتيد دانشكده دامپزشكي دانشگاه تهران است و دوستي ايشان برايم افتخار بزرگيست. دكتر رضوي دانشگاه شيراز
دکتر مجید محتسبی
|
-
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
در دوران دانشجویی سالهای 1358 و1360 یادم هست که ایشان شخصیتی ارام وبا وقار داشتند و انسانی صبور ومتدین بودندا(لبته ما ورودی 55 بودیم )این ویژگی را در سالهای اخیر 1388 و1389 نیز بعد از سالهای دانشجویی در وی دیدم دانشجوهای قدیم مثل بچه های قدیمی یک چیز دیگه بودن زمونه خیلی عوض شده معرفتها رنگ باختن و ارزش ها تغییر کرده
برای همه انسانهای فرهیخته ارزوی سلامت و سعادت دارم
Ashkan Zargar
|
-
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
0
Aghaye Dr Hoseini yeki az farhikhtetarin asatidi ast ke dar daneshkadeh dampezeshki Tehran hozoor darand. Ishan ham daraye vejheye elmi va ham akhlaghi hastand. bandeh ham tofigh va saadate shagerdi ishan ra dashteam. va ham Ishan dar zendegie elmi bandeh ba kamale bozorgvari va pedar gooneh mojebate pishraft ra barayam faraham nemoodand. Baraye az khodavand daram.Ishan Arezooye salamati
GRA
|
-
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
0
ضمن تبريك به جناب آقاي دكتر حسيني كه ............. اين موزه را راه اندازي و سرپا نگه داشته اند. براي ايشان آرزوي توفيق هر چه بيشتر دارم.
نظر شما
ادامه